Gruer meg litt..

katrin

Betatt av forumet
Er det mange av dere jenter som tenker litt på fødsel osv. Er førstegangsgravid, og jeg gruer meg litt...
Flere som kjenner litt på den angsten?

Klem

Hadde den følelsen da jeg skulle ha første mann, men angsten gikk over fordi du vet jo ikke hva du går til.[;)]
Å gå gravid er jo en utrolig følelse, synes jeg, og når fødselen kommer.. ja vondt var det, men det var fort glemt når du fikk barnet opp på magen.[:)]

Lykke til videre i graviditeten[:)]

hei jeg er også førstegangsgravid har ikke tenkt så mye på fødselen enda men gruer litt forda...
men jeg er derimot merre spent på graviditeten og litt redd for å gjøre feil der og for å miste barnet...

når har du termin da ??

Hei Snapp!

Jeg har temin mellom 28.des- 4 jan...
er 14 uker idag..Jeg vet hvordan du har det med å tenke på hva en skal gjøre riktig osv. med tanke på å kunne miste..

Barnet er så utrolig godt beskyttet at skulle det verste skje har det kun med fosteret å gjøre, du kan ikke påvirke kroppen din til å støte det ut..

Vær litt egoistisk og tenk på deg selv:-) Da har du det godt og den lille det godt:-)

Førstegangsgravid jeg også..
..men jeg GLEDER MEG faktisk til fødselen.. [:D].. eller til rett etterpå.. for da skal man visst glemme alle smerter og plager og bare være i 7ende himmel for å få hilse på den lille...

tror jeg sjokkerte mannen min litt i går, da jeg sa at jeg gleder meg til fødselen, tror ikke han tør å tenke så langt fram ennå, ihvertfall ikke før neste helg, for DA er det gått 12 uker [;)]

Akkurat NÅ gleder jeg meg bare til alt.. først til førstegangskontroll i morra, og så til neste kontroll og til UL.. og til fødselen og til å få småen hjem.. ååååhhhh dette er så spennende!![:D][:D][:D]

hei tinka

takk for de gode rådene du kom med...
hjelper litt på =)

lykke til med resten av svangerskapet =)

Back
Topp