gruer meg litt

nordlands pia

Glad i forumet
er det noen av dere andre som gruer seg litt til fødselen? på en måte gleder jeg meg men på en annen gruer jeg meg litt. jeg har jo født før så det er ikke det. men er litt redd for om det skal bli verre enn sist. åsså har man jo glemt litt siden da. så hører jeg alle si at når det er gått så lang tid som det har gjort her så regnes jeg som førstegangsfødende igjen.

Jeg prøver å tenke så lite som mulig på det jeg da [&:]

Når jeg først er midt oppi det så har jeg ikke noe valg liksom, dessuten er jo jordmor der for å hjelpe til med det jeg trenger hjelp til. Regner med at det skal gå bra!

Meldte oss på fødselsforbredende kurs på Ullevål i går, så litt tenker jeg jo på det...

Har tenkt masse på fødselen, og funnet ut at det beste er egentlig å la være å tenke på det [&:] Det som gjør meg mest nervøs er ikke at det skal gjøre vondt, men at jeg ikke vet helt hva jeg går til.. Ukjent og skremmende! På samme tid så gleder jeg meg litt også, er veldig nysgjerrig på hvordan det blir og så blir det jo fantastisk å endelig få holde lillegutt i armene [;)]

Har kommet frem til at det lureste er å være positivt innstilt og tenke at naturen ordner opp.. Vi er jo skapt for å føde, så det kommer helt sikkert til å gå fint [:)]

Ja, jeg gleder meg vel ikke!!! Er jo ikke sååå lenge siden jeg fødte, så tenker jeg nøye etter så husker jeg hvordan det var [&:]

Og etter at jeg ble intervjuet av "gravid" og var på fødestua, og måtte prate om mye fødselsgreier, så har det gått litt mere opp for meg at jeg faktisk skal føde igjen..

Men det er ikke sånn at jeg ligger våken å tenker og tenker og gruer meg altså, jeg bare prøver å skyve det litt unna. Late som om ungen plopper ut av navlen eller noe sånt [:D]

Er det etter 7 år de regner deg som førstegangs igjen?

Kommer dem ikke ut av navlen da, Fruluna?? [&:] 

Uææææææ.... På tide å begynne å grue seg da...... [:D]  Hi-hi... [:)]

Jeg gruer meg egentlig ikke så ille, men jeg merker at jeg får litt ekstra høy puls når jeg ser bilder fra fødsler i GRAVID og sånn....... [8|] 

Back
Topp