gruer meg helt sykt!

ROFLMAOWPIMP

Forelsket i forumet
jeg har stor sjangse for å få blodpropp så må gå på blodfortynnende hele svangerskapet[:'(]
mistet jo i uke 33 i 07 pga blodpropp i morkaka, viste ikke da at jeg hadde protein-S mangel som det heter.

så i dag skal jeg prøve å sette sprøyte selv! gruer meg heelt syykt!
er ganske vondt å ta dem egentlig å hun har bare vist meg hvordan man gjør det 2 ganger[:o]

243 sprøyter igjen .. [:o]

Jeg er sykepleier og klexane er kjempegreit å sette selv.
Du kommer til å bli vant til det veldig fort.
Ta en hudfold i magen og sett den rett inn, skyt også inn luftbobla. Du kan ikke gjøre mye feil. Går kjempebra

ORIGINAL: camillaa

Ta en hudfold i magen og sett den rett inn, skyt også inn luftbobla. Du kan ikke gjøre mye feil. Går kjempebra

vet ikke hva den heter er fragmin blodfortynnende. å ja skal settes inn 45 grader med luftbobla[:)]
syntes det var litt vondt![&:]

SELVFØLGELIG ER DET VERD DET!
men må vel få lov til å grue meg !

Jeg vet veldig godt hvordan du har det med tanke på å sette sprøyter på seg selv.
Jeg veldig sprøyteskrekk tidligere, men så viste det seg at vi måtte igjennom prøverør for å få baby. Måtte igjennom en del sprøytestikk [&:]
Om det er noen trøst så blir det bedre etterhvert [;)]

ORIGINAL: NogM

ORIGINAL: ¤¤KogT¤¤

ORIGINAL: camillaa

vet ikke hva den heter er fragmin blodfortynnende. å ja skal settes inn 45 grader med luftbobla[:)]
syntes det var litt vondt![&:]

SELVFØLGELIG ER DET VERD DET!
men må vel få lov til å grue meg !

Unnskyld hvis den var siktet til meg, selvsagt er det lov til å grue seg til å sette sprøyter. Jeg prøvde bare å oppmuntre litt..[X(] Beklager[&o]

var heller ikke sint ment[8D]
skrev veldig fort å så ikke så bra ut når jeg leste det andre gangen[8D]
tenkte på at vi hadde gelé å vanilliesaus i kjøleskapet så skulle forte meg å skrive siden jeg hadde så lyst pååå[:)][:)]

ORIGINAL: 11Giggs

Jeg vet veldig godt hvordan du har det med tanke på å sette sprøyter på seg selv.
Jeg veldig sprøyteskrekk tidligere, men så viste det seg at vi måtte igjennom prøverør for å få baby. Måtte igjennom en del sprøytestikk [&:]
Om det er noen trøst så blir det bedre etterhvert [;)]

jaa regner med det blir bedre etterhvert[;)]
har egentlig ikke sånn kjempe sprøyteskrekk men liker IKKE å se på når de skal stikke men nå er jeg jo pent nødt , kan jo ikke lukke øynene å stikke på meg selv å bare satse på at jeg gjør det riktig

Hihihihi[:D][:D][:D] Vi er blitt noen matmonster[:D][:D][:D]
Kipt med sprøytene da[&:] Men det går nok bedre etter hvert håper jeg[:)]

ORIGINAL: Lille Flode

Hihihihi[:D][:D][:D] Vi er blitt noen matmonster[:D][:D][:D]
Kipt med sprøytene da[&:] Men det går nok bedre etter hvert håper jeg[:)]

hihihi jaa vet ikke helt om hvor godt jeg synes om det[:D][:D]

takk[:)]

Lykke til :)
Skjønner at du gruer deg. Ikke bare bare med sprøyter. Du kan trøste deg at du blir fort vant til det :)

Du blir garantert vant med det da[:-]

Forstår det er ekkelt å sette sprøyte på seg selv..

er sykepleier og bare skyter den inn og de fleste kjenner det knapt altså!

blodfortynnende?

ORIGINAL: *Netti*

Vet hvordan du har det, må det samme selv så[;)] Vi får tenke positivt og at det er verdt det[;)][:D]

ja blir nåkk vandt med det[:)] gikk faktisk helt greit, så skal ikke få mer opplæring. bare ta hjemme fremover[:)]
takk for fine ord jenter[:D]

Vet jeg burde sitte igjen med noe annet etter å ha lest denne tråden, men alt jeg tenker på er at jeg ikke har gele og vaniljesaus! [:-]

Er ikke noe særlig å stikke seg selv, men du blir nok fort vant til det og som du sier så er det jo for en god sak.
Skjønner ikke hvordan det kan være å miste i uke 33.......klemme på deg! [:)]

ORIGINAL: Mirus

Vet jeg burde sitte igjen med noe annet etter å ha lest denne tråden, men alt jeg tenker på er at jeg ikke har gele og vaniljesaus! [:-]

Er ikke noe særlig å stikke seg selv, men du blir nok fort vant til det og som du sier så er det jo for en god sak.
Skjønner ikke hvordan det kan være å miste i uke 33.......klemme på deg! [:)]

hehe du er jo gravid! ikke rart du tenker på gelé og vaniljesaus[:D]

nei er vel ikke så mange som gjør heller
klem tilbake[:D]

ORIGINAL: ¤¤KogT¤¤

blodfortynnende?

Vet hvordan du har det, må det samme selv så[;)] Vi får tenke positivt og at det er verdt det[;)][:D]

ja blir nåkk vandt med det[:)] gikk faktisk helt greit, så skal ikke få mer opplæring. bare ta hjemme fremover[:)]
takk for fine ord jenter[:D]

Ja blodfortynnende, klexane el fragmin[;)] Har hatt  blodpropp selv før, pluss at jeg er utsatt for å få det igjen pga leiden mutasjon[:-]

leiden mutasjon?[8|]

Kort fortalt så går det ut på at jeg er veldig utsatt for å få blodpropp[:-]

ahh[:o]

Back
Topp