Gruer eller gleder dere dere til Fødselen....??????

jeg har hatt 2 prematurfødsler tidligere(mistet),og jeg kan ikke si at jeg gruer meg til fødsel.jeg gleder meg faktisk,hvis jeg da er kommet såpass langt at jeg får beholde den lille[:)]For min del er det heller andre ting jeg gruer meg til.

Ser vel frem til fødselen med en skrekkblandet fryd.....

Tja....gruet meg litt i begynnelsen, men nå er jeg såpass lei at jeg kommer til å juble når første ri slår inn! jippi, snart over liksom... er sikkert kroppen sin egen måte å takle en fødsel på det at men er lei på slutten, og vil bare få ut bebisen sin! [:D]

Tja, kan ikke si jeg gleder meg så veldig til smertene, men jeg gleder meg veldig til å se babyen vår! Blir deilig å bli ferdig med det og se at alt har gått bra. Selve fødselen blir jo også litt spennede fordi det er helt nytt [:)]

Gruer meg til fødselen, men gleder meg til det hele er overstått og jeg glemmer alt annet enn den lille engelen min[:D]

ORIGINAL: Lisee

Jeg gleder meg faktisk, jeg!
Har ikke født før, så jeg vet jo ikke hvor vondt det gjør[;)]
Gleder meg til å treffe dette barnet snart, som bor inni meg [:)]

Signerer den jeg[:)]

Eg kvir meg og mykje meir denne gongen enn med dei to fyrste ungane.
Veit ikkje korfor egentlig,men sånn er det berre.Gleder meg til eg er ferdig med smerter og sitter med nurket i armene.

som første gangs fødene så gruet jeg meg ikke i det hele tatt rett å slett fordi jeg ikke viste hva jeg kom til..
men jeg ville aldri tatt kesersnitt for da ville jeg ikke fått den fine opplevesend med å ha ungen hos meg når jeg var ferdig,det fineste øyeblikket på jorda[:)]
men er jeg jo gravid igjen å må si att jeg igrunn gruer meg men gleder meg masse også da..fikk ikke noe fødsel angst for å si det sånn..

Gleder meg mest denne gangen også....

nå har jo jeg lenge igjen da,men jeg gru/gleder meg.gleder meg fordi det er så forbaska spennende,å jeg klan ike vente med å få holde babyen min.grurer meg litt for alt er nytt å vet ikke helt hva som kommer til å skje.

men jeg er veldig innstilt på smertene.så jeg tror det kommer til å gå bra jeg.[:)]

Jeg gleder meg til å få det overstått - er klar for forandring nå, selv om det blir en av livets største forandringer.. [8|]

Gruer meg til selve fødslen, men gleder meg til jeg endelig har alexander i armene mine.

Back
Topp