GRUER DU DEG?????

katrinec

Blir kjent med forumet
Gleder du deg?-burde det heller vere!!!! Ok ok-jeg vet jo at det ikke er godt,men er det ikke rart at jordmor som burde vere en positiv inspiratør stiller det spørsmålet først? Akkurat som om det ikke er rom for annet! Min første fødsel gikk (bank i bordet) veldig fint, og det er jo det jeg må ta med meg på neste nå og glede meg over det-hva???
Blir bare litt irritert[:@] Ikke rart at vi kvinner er engstelige av og til.
Jeg gleder meg[:)] Gjør du?

NEI!!! gleder meg til den er ute, men gruer meg til å få den ut!!![&:]

forstår ka du meine..!! Må nok innrømme at eg sitte med blanda følelser..
Glede meg enormt te me sitte der med den lille...  
Men grue meg og te nye utfordringer og ikkje minst fødselen..
Ingen som kan si når og hvordan liksom.. alt e så usikkert..
Men sikkert e det at ut skal det..hehe  Og det glede eg meg te..

Enig med deg, katrinec. Jeg synes det er veldig mye negativ fokusering både på det å gå gravid, og selve fødselen. Jeg har storkost meg hele svangerskapet (tross endel plager ja, men likevel, gleden veier så mye mer opp!). Og en uke før termin; jeg er ikke lei. Jeg vet jo han kommer snart, hvorfor skal jeg tynge meg ned med negative tanker og gå rundt å være lei? Jeg lengter meg jo gal etter å få nurket i armene mine jeg som andre, men det BEHØVER ikke innebære å være så lei. Ingenting negativt mot de som virkelig er lei, men det er "de andre" jeg tenker mest på: alle de som hele tiden spør: "Er du lei nå?" "Det skal vel bli godt å få det overstått?" Hva da "overstått"?? Det er jo ETTER fødselen det nye livet begynner! Og det er en gledens dag[:D][:D]!!! [:D][:D]

Gruer meg ikkje til fødselen nei, men kan ikkje akkurat sei eg gleder meg til den heller.... Men gleder meg vannvittig til eg får lille Trym oppå magen isteden for inni magen! [:D]

er helt enig med deg Linnemi... Er ikke lei av å ha min lille prins i magen jeg heller.. Og eneste grunnen til at jeg har håper at jeg føder snart er at jeg gleder meg til å treffe han.. Se om han ligner på pappaen eller meg.. Bare ha han hos meg og kose med han.. Flott at det er andre som føler det som meg.. (men det er vel det de fleste tenker) OG fødselen. Den er vond akkurat mens det står på, og etterpå er ikke den så viktig lengre for du har fått det du venter på... [:D] 

jeg er en av di som klager over svangerskapet, glad ikke fødselen varer i 9 mnd for å si det sånn...ja til flere barn men pokker heller disse svangerskapsmånedene kunne jeg vært foruten...glad jeg er snart ferdig....hehe..ikke noe særlig negativ da el[8|][8|]
Sorry...

Back
Topp