Gruer du deg til pressriene?

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
Ja man føler seg plutselig mye bedre når babyen er ute! Å da er det så verdt det :D Er jo en utrolig opplevelse å sette et barn til verden, gleder/gruer meg :p

ja enig med deg ;) hehe gruer meg litt til disse timene med smerter, men har gjort det 2 ganger før, og skal da fint klare en siste gang til :P men gleeeeder meg til fødselen er over, og lillebror er i armene mine <3

ja enig med deg ;) hehe gruer meg litt til disse timene med smerter, men har gjort det 2 ganger før, og skal da fint klare en siste gang til :P men gleeeeder meg til fødselen er over, og lillebror er i armene mine <3

Gleder meg til fødselen er over jeg også, da kan man bare kose seg med den lille :)

Gleder meg til fødselen er over jeg også, da kan man bare kose seg med den lille :)

jaaaa <3 skal bli herlig! også spennende å se hvordan utseende er, og ikke minst personlighet etterhvert :D

Jeg kan ikke si at jeg gruer meg men jeg gruer meg til alt rundt.
Alt som skal være på plass. og alt som må ordnes slik er det når en har 3 barn til.
Å det å være borte fra dem.. Liker ikke.
Jeg håper jeg bare slipper å bli satt i gang denne gangen for det synes jeg er slitsomt.
Når alt går sin gang i sitt tempo så går det meste helt fint tror og håper jeg.
Og jeg føler en slik styrke i meg da jeg er der at det går fint.
Vis jeg skal si noe jeg gruer meg til så er det etter fødselen med stikkingnen og sviingen..

Men når jeg ser på mine barn og den nye prinsen vår så er alt verdt det..

Back
Topp