D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde ikke trykketrang/pressrier sist gang jeg, så vet ikke åssen det er.. Husker at jeg syns det var veldig tungt å presse sist. Måtte mye vilje til
ja det kan jeg tenke meg med pressrier, så presser kroppen selv.. nesten uansett om man vil eller ikke så er bedre med disse riene mot slutten ja!
Har hørt at mange babyer må få hjelp ut med vakuum/tang når mor ikke har pressrier. Så er litt stolt at jeg klarte det alene Må jo si at det føltes ut som noe mangla uten trykketrang. Håper jeg får det denne gangen
Ja du burde være stolt..fordi det er ikke lett.. med nr 2, så orket jeg ikke å vente på neste rie, og litt av hodet var ute.. så jeg valgte å presse forde.. men det var myyye vanskeligere å klare det
*sender fra pipe-gjøken*
Er nok enda vanskeligere når man presser utenom riene. Det har jeg ikke prøvd. For jeg pressa bare når jeg hadde rier. Prøvde å gjøre som jordmora sa
hehe ja er greit å høre på dem hun sa til meg at jeg kunne fortsette å presse hvis jeg orket, og kjente at det gjorde ganske så vondt der nede akkurat da, så jeg bare presset men husker ikke om det kom en rie til eller ikke..
Man har lett for å glemme mye av det som skjedde når man først får babyen opp til seg heldigvis
ja det er helt sykt :eek også så deilig at så fort barnet er ute, så stopper de intense smertene det hadde jeg ikke trudd før jeg fikk nr 1 også at de timene med tortur av smerter plutselig er helt verdt det når man får babyen på seg <3