Gruer du deg til å føde?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Nei, gleder meg jeg :)
Hadde en veldig tøff fødsel sist som endte med vakuum, dype rifter som måtte sys på operasjonssalen osv... Men jeg er ikke skremt, og ser frem til å forhåpentlig få en bedre fødsel denne gangen :)

Jeg gleder meg til selve fødselen, hadde en lang men veldig fin opplevelse sist. Gleder meg spesielt til dagene på barselhotellet :) Men kan ikke si jeg gleder meg til renselsen og å gå på do de første ukene da.

sist så grua jeg meg så innmari, måtte på ekstra samtaler til jordmor, og da fødselen startet var jeg livredd, men så gikk d over og jeg hadde en heeelt fantastisk fin fødsel, rett og slett drømmefødsel, så nå vil jeg bare tenke positivt på det, og ikke grue meg noe særlig :D

gleder meg til å føde igjen jeg :-) hadde en veldig rask og i utgangspunktet altfor intens fødsel sist, men alikevel en fin opplevelse. det største og flotteste jeg har gjort i mitt liv :-)

Gruer meg ikke til fødselen. Men tiden rett etterpå. Hadde keisersnitt sist, og følte meg skikkelig dårlig etterpå. Men er ikke sikkert det blir keisersnitt denne gangen :p selvom keisersnitt i seg selv ikke var så ille.

Ååh jeg gleder meg masse!!

Det er en flott opplevelse, vondt men fantastisk!! :)

Jeg gleder meg til selve fødselen, hadde en lang men veldig fin opplevelse sist. Gleder meg spesielt til dagene på barselhotellet :) Men kan ikke si jeg gleder meg til renselsen og å gå på do de første ukene da.

Våger jeg å spørre hva du mener med renselsen?

Gleder meg også!=) Hadde en veldig rask fødsel sist, så håper egentlig på en lenger fødsel denne gang... vil jo rekke sykehuset!

Ja...gruer meg...slet masse med nr.2..gikk til samtaler på sykehuset jeg skulle føde på...nettopp funnet ut at jeg er gravid igjen og prøver å skyve fødsel la går unna meg enda...
Skrev ønskebrev til føden da jeg fødte nummer 2 og kommer til å gjøre det igjen denne gangen :)

Hadde en rimelig tøff og grusom fødsel sist.... mye som gikk skeis!

Men jeg gruer meg ikke :) Tror nok ikke den blir like lang som sist, og jeg har planer om å ikke være fullstendig rusa på lystgass denne gangen :P

Siden jeg forhåpentligvis skal føde min første, løper jeg så fort jeg kan ut av denne tråden :D

Jeg gleder meg faktisk, hadde en fin fødsel sist :) men jeg gruer meg til renselsen i ukene etterpå...

Jeg gruer meg!

Gleder meg til fødselen :) Har hatt 2 fantastiske fødsler, så gruer meg ikke! Verre med etterrier, renselsen, melkespreng og alt det "gode" man får etterpå :p

Back
Topp