Gruegleder meg til i morgen

Nå er du i gang :) Så fint. Håper det tar seg opp for deg, og at det går fortere enn forventet :)
 
Håper det skjer noe i løpet av natten! *krysser fingrene *
 
Håper alt er bra med deg. Ønsker deg en god natt, og håper det skjer noe om kort tid.
 
I morgen "braker" det løs. Jeg blir mest sannsynlig igangsatt med ballongkateter så regner ikke med at fødselen skal starte veldig kjapt. Men jeg både gleder og gruer meg. Med storebror ble jeg forsøkt igangsatt med ballongkateter, men det eksploderte over hele legen og jeg fikk time til igangsettelse neste morgen, men innen det var guttungen født. Jeg vet at det er en risiko for at jeg er for moden til at ballongkateter fungerer og at jeg må vente til fredag morgen og få piller, eller at jeg er helt umoden og at ting tar evigheter. Håper inderlig de gjør noe hvis jeg er for moden til ballong.

Tips til hva jeg bør pakke i fødebagen siden jeg blir igangsatt og ting kan ta tid?
Hvordan er det med deg i dag?
 
I morgen "braker" det løs. Jeg blir mest sannsynlig igangsatt med ballongkateter så regner ikke med at fødselen skal starte veldig kjapt. Men jeg både gleder og gruer meg. Med storebror ble jeg forsøkt igangsatt med ballongkateter, men det eksploderte over hele legen og jeg fikk time til igangsettelse neste morgen, men innen det var guttungen født. Jeg vet at det er en risiko for at jeg er for moden til at ballongkateter fungerer og at jeg må vente til fredag morgen og få piller, eller at jeg er helt umoden og at ting tar evigheter. Håper inderlig de gjør noe hvis jeg er for moden til ballong.

Tips til hva jeg bør pakke i fødebagen siden jeg blir igangsatt og ting kan ta tid?
Hvordan er det med deg i dag?
 
Lillebror ble født 11.51 i dag. Hadde bare masserier som holdt meg våken i natt, overhodet ingen fremgang. Vannet ble tatt kl 9 og under 3 timer senere var han født. Han er stor, 3690g og 52cm i uke 38+1. Noen få pyntesting og ingen tegn til hellp syndrom så langt. Jeg er sliten og forelsket. Det var ikke mulig å oppdrive noe mat til meg før til middag, men jeg hadde heldigvis tatt med mat selv. Regner med å bli i ca 3 dager. Gleder meg veldig til å komme hjem til storebror.
 
Gratulerer så mye! :) <3
 
Gratulerer kjempemasse! Bra at det ser ut som du er frisk så langt<3 Lykke til videre og kos deg med lillebror:)
 
Gratulere så masse :)
 
Gratulerer så mye! Godt å høre at det ikke er noen tegn på sykdom enda :) Håper det holder seg slik. Kos deg masse med den lille nå :)
 
Gratulerer ☺
 
Gratulerer med lillebror :)
 
Back
Topp