Grue meg til i morgen

Anlise

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
I morgen er dagen jeg har gruet meg til de siste mnden. Lillegutt skal starte i barnehage[&:] Storesøster var like gammel nå ho starta så vet jo at det er verst for mor. Men er så tungt å innse at "baby tia" er over. Nå starter jobb livet for fult.

Men ulempen er at han skal gå i en annen barnehage enn storesøstre frem til sommeren. Så blir litt ekstra kjøring. Men er man nødt så er man det...

Så nå i ettermiddag har jeg merket alle klærne hans og pakket klart.

[&:][:(]

Åh, kjente det litt i magen når eg las om merking av klær/ lage matpakke. Gruer meg sjølv veldig til denne kvelden. Heldigvis har du jo god erfaring[:)] Han kjem nok til å stortrives! Lykke til i måra[:)]

Min begynte for en uke siden (men jeg begynner ikkke i jobb før mars da, så har god tid på tilvenning)[;)] Jeg grein hver kveld i en uke før han begynte, syns det var så trist, og i tillegg var det en annen bhg en den søstra går i (som OGSÅ var like gammel når hun begynte)[:)].

Men vet du hva?? Han STORKOSER seg der[:D] er et eneste stor smil hele dagen, spiser som en hest og sover masse mer en han gjør hjemme[:D] Det går så flott at jeg hadde aldri turt å håpe på det engang[:D][;)] Du kan tru det letter mammahjertet?? Og enda bedre, Han er faktisk baby enda[:D] hehe..

Lykke til i morgen, det kommer nok til å gå flott kjære deg, men kan LETT sette meg inn i din situasjon, og den er KJiiiip[&:]

KLEM

ORIGINAL: Lussa88

Min begynte for en uke siden (men jeg begynner ikkke i jobb før mars da, så har god tid på tilvenning)[;)] Jeg grein hver kveld i en uke før han begynte, syns det var så trist, og i tillegg var det en annen bhg en den søstra går i (som OGSÅ var like gammel når hun begynte)[:)].

Men vet du hva?? Han STORKOSER seg der[:D] er et eneste stor smil hele dagen, spiser som en hest og sover masse mer en han gjør hjemme[:D] Det går så flott at jeg hadde aldri turt å håpe på det engang[:D][;)] Du kan tru det letter mammahjertet?? Og enda bedre, Han er faktisk baby enda[:D] hehe..

Lykke til i morgen, det kommer nok til å gå flott kjære deg, men kan LETT sette meg inn i din situasjon, og den er KJiiiip[&:]

KLEM

Takk for den. Den varmet kjempe godt altså!! Tror jo også at lillegutt kommer til å få det kjempe fint. Men det å "gi" slipp på han e vel det verste. [8D]
Men gleder meg til morra dagen er overstått. For pappan tar resten av tilvennings dagene:)

Så bra at det så bra for din gutt. Håper på det samme:)

*Klemmer tilbake* [:D]

ORIGINAL: Kokle

Åh, kjente det litt i magen når eg las om merking av klær/ lage matpakke. Gruer meg sjølv veldig til denne kvelden. Heldigvis har du jo god erfaring[:)] Han kjem nok til å stortrives! Lykke til i måra[:)]

Takk for det:)

Tror nok også at han komemr til å trives kjempe godt. Er som sagt verst for mamman. . .

KLEM

SÅÅ godt å lese Lussa[:)]

Uff skjønner at du gruer deg. Jeg er heldig, har ca 6 mnd igjen hjemme med henne. Begynner på skole til høsten. Hadde vært tungt å sende henne i barnehage allerede nå [8|] Håper at det går ann at jeg er ca like lenge hjemme med de neste ungene også. Selv om jeg blir ferdig med permisjon og da må gå utlønnet. Forhåpentligvis tjener gubben så mye at det går til den tid [8D]

ORIGINAL: Kokle

KLEM

SÅÅ godt å lese Lussa[:)]

Ja det er sååå deilig[;)] Han vil jo nesten ikke være med oss hjem, og det er et godt tegn[:D]

Skjønner du gruer deg, gruer meg selv til den dagen kommer.

Men er nok helt klart oss voksne det er verst for, de kommer mest sannsynligvis til og storkose seg:)

Lykke til<3

Back
Topp