Grue meg te ul i mårå

merenyvo

Glad i forumet
E uke 15 i mårå. .. har vært hos jordmor i dag..å me tror me fant hjertelyden. Men pga veldig høg bmi så e d vanskelig. .. siden eg mista i uke 17 sist.. ringte hu te føden å eg får komma inn i mårå å sjekka så me e sikkre.... men e så redd for at eg ska oppleva d samma igjen..

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Dette går så bra skal du se. Senk skuldrene og pust med magen, i morgen skal du få se en sprellende og aktiv liten kropp der inne :) Masse masse lykke til!

E uke 15 i mårå. .. har vært hos jordmor i dag..å me tror me fant hjertelyden. Men pga veldig høg bmi så e d vanskelig. .. siden eg mista i uke 17 sist.. ringte hu te føden å eg får komma inn i mårå å sjekka så me e sikkre.... men e så redd for at eg ska oppleva d samma igjen..

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Krysser fingrene for deg vennen. Frykten er vanskelig å gi slipp på,men mest sannsynlig er alt ok :)

Skjønner at d er skummelt, men prøv å puste dypt, slappe av og ikke tenke så mye på det frem til ul. Selv om d nok føles umulig akkurat nå.

Sent from my iPad using BV Forum

Lykke til . det går nok bra skal du se :-) jeg skal også til ultralyd imorgen og grueer meg veldig fordiom jeg så et bankende hjerte i uke 7 men er jo 5 uker siden ..man har så mange tanker,, tenk om den er død, tenk om den er har stoppet og vokse,, NEI vi må prøve å tenke positivt :D dette går nok bra skal du se (Y)

Det går nok helt fint! Jeg skal også på ultralyd i morgen og gruer meg jeg også, selvom jeg så en levende baby på UL i uke 9 .. Lykke til :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skjønner deg godt. Mistet i uke 22 selv i forrige svangerskap, og kommer til å være helt på bærtur når det nærmer seg! :P

Back
Topp