Grue gleder meg til jobb

Huff! Dette hørtes ikke bra ut. Og minner meg om min egen jobb...

Jeg starter på jobb neste uke, men det er fortsatt rolig på jobb og vi har hjemmekontor inntil videre. Jeg er bare i uke 6, så vet jo ikke hvordan neste uke eller neste måned er.

Pass på deg selv og lille spiren!

Takk for det! Jeg har heldigvis lært, og forstod til slutt at arbeidsstedet mitt overlevde før jeg begynte og vil overleve uten meg. Denne gangen skal ikke bli slik som forrige gang. Jeg har allerede varslet arbeidsgiver om at jeg er gravid.

Du må gjøre det som er best for deg og spiren. Hvis du har vansker med å sette grenser for deg selv er det kanskje lurt å drøfte det med fastlege. Jeg trengte en lege som sa stopp for meg forrige gang, men jeg tror oppriktig at det ikke skal bli like ille denne gangen.

Jeg er som en unge før første skoledag. I dag begynner jobb igjen og jeg er SÅ spent! Lurer på om jeg kan klare å jobbe godt nok til at jeg slipper å fortelle at jeg er gravid eller om jeg må krype til korset.

Da var første arbeidsdag unnagjort og jeg klarte meg bra! Snek til meg litt mat sånn innimellom, så slapp å si noe som helst. Hadde vært helt supert dersom jeg kan holde det sånn til etter ule 12 i hvert fall xsmile9

Da var første arbeidsdag unnagjort og jeg klarte meg bra! Snek til meg litt mat sånn innimellom, så slapp å si noe som helst. Hadde vært helt supert dersom jeg kan holde det sånn til etter ule 12 i hvert fall xsmile9
Så bra! Har gått bra på hjemmekontor også, men vet det blir mer travel fra neste uke. Prostafen hjelper også når jeg tar det om morningen.

Så bra! Har gått bra på hjemmekontor også, men vet det blir mer travel fra neste uke. Prostafen hjelper også når jeg tar det om morningen.
Ja det var veldig deilig, spesielt siden hun driver å gnåler på at en kollega sannsynligvis blir sykemeldt pga graviditet når som helst. Jeg har seriøst verdens verste sjef når det kommer til å håndtere gravide :facepalm:
Så godt at prostafen hjelper, satser på at kvalmen din gir seg om ikke så lenge.
Håper uka fortsetter rolig for deg og at neste uke ikke blir alt for strevsom :Heartred

Ja det var veldig deilig, spesielt siden hun driver å gnåler på at en kollega sannsynligvis blir sykemeldt pga graviditet når som helst. Jeg har seriøst verdens verste sjef når det kommer til å håndtere gravide :facepalm:
Så godt at prostafen hjelper, satser på at kvalmen din gir seg om ikke så lenge.
Håper uka fortsetter rolig for deg og at neste uke ikke blir alt for strevsom :Heartred
Takk det samme :) Håpløst at det fortsatt eksisterer mennesker om ikke tar hensyn til det de ikke forstår, men husk at du har rettigheter du blir veldig dårlig.

Back
Topp