Gruble med meg!!

©Smartass

Forumet er livet
Fra 2006 til 2007 gikk jeg opp 10kg[8|] Det er nå sin sak, men... Siden da har jeg hatt så forferdelig vondt i.. uhm, huden[&:]

Hvis man presser rett på så gjør det ikke vondt, men hvis man "klyper", altså hud mot hud, så skal det yyytterst lite press til før det gjor dritvondt![:-] Helt unormalt hvor lite som skal til[&:] og det er over hele kroppen.

Mellom graviditetene gikk jeg en stund på ketolyse, og det er eneste gangene det ikke har vært sånn.

Er det pga at jeg har vann i kroppen?[:-] Vanlig at det blir sånn da?[:-]

Århundrets særeste spørsmål, men hva har man BV til?[:D][X(]

Dytt[:D]

Hørtes ikke godt ut.. Eneste jeg vet om som har opplevd sånn, er en venninne med fibromyalgi. Vet ikke om det hadde sammenheng med den sykdommen. Ellers hadde ho en annen sykdom i tillegg som gjør at ho generelt har en veldig lav smerteterskel. Folk begynte jo å lure når de dytta til ho når de tulla med hverandre, for ho reagerte fort og fikk veldig fort vondt. Så de trodde ho bare var hypokonder eller noe..
Men jeg ville nok heller ha hørt med en lege.. Har aldri hatt mye vann i kroppen, så vet ikke hvordan det føles heller...

Mener å huske at huden kan føles litt øm hvis man har vann i kroppen.. Var i hvert fall sånn med meg da jeg hadde det som gravid...

ORIGINAL: *Smurfen*

Hørtes ikke godt ut.. Eneste jeg vet om som har opplevd sånn, er en venninne med fibromyalgi. Vet ikke om det hadde sammenheng med den sykdommen. Ellers hadde ho en annen sykdom i tillegg som gjør at ho generelt har en veldig lav smerteterskel. Folk begynte jo å lure når de dytta til ho når de tulla med hverandre, for ho reagerte fort og fikk veldig fort vondt. Så de trodde ho bare var hypokonder eller noe..
Men jeg ville nok heller ha hørt med en lege.. Har aldri hatt mye vann i kroppen, så vet ikke hvordan det føles heller...

Ja, smerteterskelen min er vel "normal" på andre ting.. unntatt ved fødsel[8D] Så tror ikke det er dét[:-]

Men det at jeg er bra når jeg er i ketose får meg til å tenke at det må være vann?[:-] Men det burde ikke gjøre vondt, eller?[8|]

Ta deg en periode uten gluten;)

Jeg får veldig ondt i huden om jeg inntar mye gluten.. mhm.
(det verste for meg dagen derpå er sjeldent fyllasyken, men smerten jeg har i huden pga all ølen....)

ORIGINAL: CharterHedda

(det verste for meg dagen derpå er sjeldent fyllasyken, men smerten jeg har i huden pga all ølen....)

Åh.. og på ketolyse > uten brød = uten gluten...? Kan være.[:-]

ORIGINAL: ©Smartass For Life!

ORIGINAL: CharterHedda

Åh.. og på ketolyse > uten brød = uten gluten...? Kan være.[:-]

jah;) kan ligge noe der ser du;)
Du får teste det ut.

jeg skulle ønske jeg var flinkere til å holde meg unna både gluten og laktose, siden kroppen min funker så mye bedre uten,
'men er nok avhengig av brødmat og fløtesauser og sånt[:-]

Tanker?[:-]

Back
Topp