Fru Ugle Glad i forumet 28 Jan 2011 #141 ORIGINAL: BirgitteB ORIGINAL: Monica89 Lalalalaaaa [8|] Begynner å bli vansklig å finne på noe så måtte tenke litt [;)] Hehe, sorry at jeg er litt utålmodig :P
ORIGINAL: BirgitteB ORIGINAL: Monica89 Lalalalaaaa [8|] Begynner å bli vansklig å finne på noe så måtte tenke litt [;)] Hehe, sorry at jeg er litt utålmodig :P
BirgitteB Elsker forumet 28 Jan 2011 #143 ORIGINAL: Monica89 ORIGINAL: BirgitteB ORIGINAL: Monica89 Lalalalaaaa [8|] Begynner å bli vansklig å finne på noe så måtte tenke litt [;)] Hehe, sorry at jeg er litt utålmodig :P hehe heeeelt i orden
ORIGINAL: Monica89 ORIGINAL: BirgitteB ORIGINAL: Monica89 Lalalalaaaa [8|] Begynner å bli vansklig å finne på noe så måtte tenke litt [;)] Hehe, sorry at jeg er litt utålmodig :P hehe heeeelt i orden
Piplup Elsker forumet 28 Jan 2011 #147 Hjelpes, dere er kjappe på å svare altså! Greier jo ikke å henge med i svingene jo... [;)] Må skjerpe meg...
Hjelpes, dere er kjappe på å svare altså! Greier jo ikke å henge med i svingene jo... [;)] Må skjerpe meg...