gru gleder meg!!!

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
har i de siste mnd ikke følt meg helt bra og føler det er noe som skjer med hodet mitt[:(][:(]
føler det er noe galt!  skal til lege på torsdag og jeg gruer meg noe jjjjjjjj[:(][:(][:(]
vil bare være frisk!!!!!

ORIGINAL: Jonathan`s mamma

har i de siste mnd ikke følt meg helt bra og føler det er noe som skjer med hodet mitt[:(][:(]
føler det er noe galt!  skal til lege på torsdag og jeg gruer meg noe jjjjjjjj[:(][:(][:(]
vil bare være frisk!!!!!

Uff![&o] Ikke bra! God bedring, og lykke til hos legen[:)] Det går nok bra!

nei jeg er ikke så sikker på at det går bra[:(]

lykke til hos legen, håper det går bra[:)]

hva er det du føler skjer oppi hodet ditt da?

fått veldig trykk i hodet og blir svimmel når jeg legger meg og blir ofte kvalm på dagen. har også fått litt dårligere syn på ene øyet[:(]  siste ukene har jeg fått problemer med og huske ting[:(][:(][:(]

fått veldig trykk i hodet og blir svimmel når jeg legger meg og blir ofte kvalm på dagen. har også fått litt dårligere syn på ene øyet[:(]  siste ukene har jeg fått problemer med og huske ting[:(][:(][:(]

Glemmer du ord og sånt veldig ofte?

ja skjer noen ganger om dagen

uff, skjønner du er bekymra, det må være veldig ekkelt! skal tenke på deg og krysse fingrene på torsdag![:)]

tusen takk. det var veldig snilt av deg

ja skjer noen ganger om dagen

Hmm...har nesten samme symptomene vi da...tror jeg må tusle meg en tur til legen jeg og... Har trodd jeg har blitt dum i det siste jeg da(glemmer ord heeeele tiden). Og synet har blitt ræva de siste 6 mnd. Men du må ha masse lykke til hos legen. Håper det ikke er noe alvorlig[:)]

ja det er ekkelt og ikke huske noe. men det verste er det trykket jeg har i hodet og synet mitt

ORIGINAL: Xilola

uff, skjønner du er bekymra, det må være veldig ekkelt! skal tenke på deg og krysse fingrene på torsdag![:)]

Da er det egentlig bare å krysse fingrene for at de finner noe i det hele tatt sånn at de kan gjøre så du blir bedre (hvis du skjønner)!! Ønsker deg all lykke til! Ikke godt når man skal ha det sånn og man ikke vet hva som skjer. Stor klem til deg!!

Lykke til!!

Første jeg tenkte når jeg leste dette var stress, for da får man sånne symptomer

ORIGINAL: *vimsa*

uff da[&o] masse lykke til...

trøsteklemmer

Ammetåke og høyt blodtrykk?

Lykke til vennen ! Må få høre hvordan det går. Du bekymrer deg sikkert for ingenting! Men alltid lurt å sjekke *klem*

skjønner dte må være helt jævelig ekkelt![:o][:(]
håper du får deg en positiv overraskelse og at du egentlig er frisk som en fisk![:)]

lykke til. god klem[:)]

Det er nok ikke noe farlig.. kan være så enkelt som noe du mangler eller et virus eller noe slikt.. ikke noe å bekymre seg for enda[;)] Skal se du går fra legen med et lettet hjerte[:)]

Masse lykke til[:)]

Masse lykke til!! Det skal gå bra[:)] Håper legen din kan finne utav det og hjelpe deg fort slik at du slipper å gå rundt med disse ubehagene.

Back
Topp