Gru-gleder meg til tidlig ul på mandag

Strikkemaskinen

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Fikk vite i dag at jeg skal til tidlig ul på mandag og nå er jeg veldig spent. Jeg gleder meg fordi jeg håper alt er bra og at jeg vil slappe mer sv etter å ha sett det. Jeg gruer meg siden det var på tidlig ul at jeg oppdaget ma i høst. Da hadde jeg ikke fått noen forvarsler på at noe var galt. Og nå er jeg redd det samme skal skje igjen... Utifra mensterminen så skal jeg være 6+5 på mandag. Veldig spent på hva jeg får se!!!

Off, skjønner godt hvorfor du gru-gleder deg, men forhåpentligvis så er alt bra med spiren :) Kjekt å se at det er flere "nattedyr" inne her, forresten :p

Jeg skal også ta tidlig ul på mandag. Da er jeg 6+3. Kjenner jeg grugleder meg også...

Lykke til, Strikkemaskinen <3 Skjønner hva du mener med at du grugleder deg. Jeg fikk heldigvis ikke mye tid til det da jeg fikk beskjed 2,5 time før ultralyden. Men var et lite nervevrak da ja... Men kan vi ikke bare si at vi er ferdig med MA greiene da :P :D

Lykke til, Strikkemaskinen <3 Skjønner hva du mener med at du grugleder deg. Jeg fikk heldigvis ikke mye tid til det da jeg fikk beskjed 2,5 time før ultralyden. Men var et lite nervevrak da ja... Men kan vi ikke bare si at vi er ferdig med MA greiene da :P :D
Åh, jeg håper vi kan si oss helt ferdi med deg ganske snart!! Vil sikkert bli enklere å slappe mer av etter mandag... Men må si jeg gleder meg til å være 20 uker!!! :)

Åh, jeg håper vi kan si oss helt ferdi med deg ganske snart!! Vil sikkert bli enklere å slappe mer av etter mandag... Men må si jeg gleder meg til å være 20 uker!!! :)
Hahaha!! Jeg håper selvfølgelig ikke jeg snart er ferdig med DEG!! Skulle selvfølgelig være MA!!! Hahaha!!

Back
Topp