Himmelstøv
Forumet er livet
Lykke til <3 Oppdater oss i morra
Ja skal oppdatere dere imorgen.
Kjenner magen vrir seg litt nå. Er fryktelig spennende dette.
Håper virkelig at spiren ligger der ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til <3 Oppdater oss i morra
Masse lykke til, tenker masse på deg
Lykke til i morgen!
Krysser fingrene!
Masse masse lykke til i morgen <3 håper alt er som det skal og spiren klorer seg fast
Masse lykke til <3 håper det går din vei
Masse lykke til kjære deg! Krysser fingrene for deg
Tusen takk kjære deg ❤Masse lykke til!
Jeg har følelsen av at dette går veien - håper lille klarer å klore seg fast der inne. Oppdater oss når du er ferdig i morgen, venter i spenning på gode nyheter <3
Lykke til!!
Krysset fingrene for seg, håper virkelig det går rette veien ❤ Lykke til!
Lyyykke til håper at får gode svar <3
Lykke til <3
Tusen takkMasse lykke til! ♡
Tusen takk kjære deg ❤
Ja skal oppdatere så fort jeg vet mere imorgen ❤
Håper følelsen din stemmer ❤
Ha en super fin dag.
Takk søte <3
Nå er du vel veldig spent på timen som er rett rundt hjørnet. Jeg tenker på deg, og skal krysse alt jeg kan for at alt er i orden med lillefrøet i magen.
Masse, masse lykke til! <3
Den ventetiden er faktisk den verste. Spesielt når det strekker ut til etter da man egentlig har time.Tusen takk.
De har selvfølgelig ventetid her. Så timen er nærmere 10.30 . Har bare vært på sykhuset siden klokken 8 :O
Takk for detDen ventetiden er faktisk den verste. Spesielt når det strekker ut til etter da man egentlig har time.
Har ikke peiling på hvor mange timer jeg har ventet på leger og diverse opp igjennom årene.. -,-
Håper det bare er positive svar, og at du snart får komme inn <3
Så kjedelig, og utrolig nervepirrende det må være. Samtidig tenker jeg at når du har hatt såpass med blødninger og ikke mister enda, så MÅ jo det være et godt tegn.Takk for det
Blødningen har økt igjen. Men slik går det.. opp og ned..
Takk for detSå kjedelig, og utrolig nervepirrende det må være. Samtidig tenker jeg at når du har hatt såpass med blødninger og ikke mister enda, så MÅ jo det være et godt tegn.