Gru gleder meg til imorgen!

Masse lykke til, tenker masse på deg :)
Lykke til i morgen! :)
Krysser fingrene!
Masse masse lykke til i morgen <3 håper alt er som det skal og spiren klorer seg fast :)
Masse lykke til <3 håper det går din vei :)
Masse lykke til kjære deg! Krysser fingrene for deg :) ❤️

Tusen takk alle dere ❤
Tenk å være så heldig å få så mange Lykke ønskninger enda dere ikke kjenner meg.
Tusen hjertelig takk ❤

Masse lykke til!
Jeg har følelsen av at dette går veien - håper lille klarer å klore seg fast der inne. Oppdater oss når du er ferdig i morgen, venter i spenning på gode nyheter <3
Tusen takk kjære deg ❤
Ja skal oppdatere så fort jeg vet mere imorgen ❤
Håper følelsen din stemmer ❤

Ha en super fin dag.

Krysset fingrene for seg, håper virkelig det går rette veien ❤ Lykke til!

Tusen takk kjære deg ❤
Ja skal oppdatere så fort jeg vet mere imorgen ❤
Håper følelsen din stemmer ❤

Ha en super fin dag.

Takk søte <3

Nå er du vel veldig spent på timen som er rett rundt hjørnet. Jeg tenker på deg, og skal krysse alt jeg kan for at alt er i orden med lillefrøet i magen.

Masse, masse lykke til! <3

Takk søte <3

Nå er du vel veldig spent på timen som er rett rundt hjørnet. Jeg tenker på deg, og skal krysse alt jeg kan for at alt er i orden med lillefrøet i magen.

Masse, masse lykke til! <3

Tusen takk.
De har selvfølgelig ventetid her. Så timen er nærmere 10.30 . Har bare vært på sykhuset siden klokken 8 :O

Tusen takk.
De har selvfølgelig ventetid her. Så timen er nærmere 10.30 . Har bare vært på sykhuset siden klokken 8 :O
Den ventetiden er faktisk den verste. Spesielt når det strekker ut til etter da man egentlig har time.
Har ikke peiling på hvor mange timer jeg har ventet på leger og diverse opp igjennom årene.. -,-

Håper det bare er positive svar, og at du snart får komme inn <3

Den ventetiden er faktisk den verste. Spesielt når det strekker ut til etter da man egentlig har time.
Har ikke peiling på hvor mange timer jeg har ventet på leger og diverse opp igjennom årene.. -,-

Håper det bare er positive svar, og at du snart får komme inn <3
Takk for det :)
Blødningen har økt igjen. Men slik går det.. opp og ned..

Tenker på deg.

Back
Topp