Gru / gleder meg litt:D

Ja, jeg har vært der i dag. Jeg hadde time kl.10 jeg, så da var nok du allerede ferdig når jeg kom. Håper det gikk bra med deg også i dag! :) Hos meg sto det veldig bra til med lille skatten i magen <3

aah, ja da var du rett etter meg :P jeg gikk ut 9.40 :) alt var helt fint, og han trodde det kunne være jente litt tidlig å si, men det "luktet" sånn sa han :D hihi. ble flyttet på termin da:( hehe. så nå er dem 9/8 i stedet, men jeg er ikke så stor av meg og leo var liten fra han lå i magen han og:) så han sa det at jeg godt kunne bli flyttet tilbake igjen da;P men mest sannsynlig trodde han at jeg kunne føde en del før tida denne gangen:p hehe.

ååh, så godt å høre :D beholdt du terminen din eller ble du flyttet og?:D hehehe

Ja, jeg har vært der i dag. Jeg hadde time kl.10 jeg, så da var nok du allerede ferdig når jeg kom. Håper det gikk bra med deg også i dag! :) Hos meg sto det veldig bra til med lille skatten i magen <3

hvordan gikk forresten timen din. sa han hva han tror du får?:) å sånne ting?:):) var du fornøyd?:)

aah, ja da var du rett etter meg :p jeg gikk ut 9.40 :) alt var helt fint, og han trodde det kunne være jente litt tidlig å si, men det "luktet" sånn sa han :D hihi. ble flyttet på termin da:( hehe. så nå er dem 9/8 i stedet, men jeg er ikke så stor av meg og leo var liten fra han lå i magen han og:) så han sa det at jeg godt kunne bli flyttet tilbake igjen da;P men mest sannsynlig trodde han at jeg kunne føde en del før tida denne gangen:p hehe.

ååh, så godt å høre :D beholdt du terminen din eller ble du flyttet og?:D hehehe

Min første også heter Leo ;)

Min Leo heter kun Leo ;) kort men tungvint etternavn, så da ble det enkelt fornavn :) han er født 31.08.11

enn din? :)

da skjønner jeg :) her har han begge etternavnene, fordi begge er like sta, og mitt etternavn er mer sjeldent enn pappan( samboer) sitt :) heehe. åååh, så gøy:D leo er født 6/8 10 samme mnd hvertfall da :) hihi.

Da hadde du akkurat gått når jeg kom da, var der ca.9.45... Så godt å høre at alt sto bra til med din lille skatt også! Jeg var veldig fornøyd, synes han var flink til å informere og sa ting jeg glemte å spørre om. Jeg fikk mye ut av timen og er så mye roligere nå som jeg vet at alt er normalt og bra hittil. Han sa han kanskje trodde gutt her, men at det var for tidlig og si det sikkert, vi måtte ikke dra rett ut å handle inn masse til gutt ennå, hihi.. Blir spennende å se på ordinær UL hva det blir, jeg var hele tiden hatt på følelse av at det er en liten prins som bor inni magen :) Han flyttet terminen min en dag frem fra 4. til 3. august, så jeg er fortsatt 13 uker :)

Så godt å høre:D ååh,så herlig følelse da:) hehe,når han sier sånn,så blir litt at
Msn fester seg på det han sier da,så i går,registrerte jeg bare jenteklær;p
Ja han er kjempe flink, og jobber på Ahus mandager og torsdager faktisk:)
Jeg digger han,så sksl tilbake dit på 3D hvertfall så lenge det er kun han som har den nyeste
Teknologien på ul og 3D :D godt å høre alt var bra lille i magen din,og gratulerer med 13 uker:D

Hatt litt problemer med serveren, så har ikke fått svart ..

Men det gikk kjempe bra:D ble satt tilbake 5 dager da,hehe, så han trodde jeg var 12 akkurat på fredag,siden baby var så liten av seg. Men sprella og kosa seg masse!!:D ,ble termin 9/8-13 og han trodde det ble jente,det så sånn ut, men var litt tidlig å si ennå da! hihi <3 Så dette blir spennende på ordinær ul:D

Back
Topp