Gru / gleder meg litt:D

Mjh

August Baby <3<3
Hei damer:D nåå kjenner jeg at nervene kommer litt her!:p
Skal på ul i morgen, er da 12+5 :D men er såå nervøs! Føle meg absolutt ikke gravid lengre,
Men det er bra det 9.15 så blir hvertfall bekymringene ute av verden:D

Forresten, noen som vet om det da blir innvending eller utvendig?:D

Masse lykke til! :-)
Spørs hvor du tar UL hen men jeg tok utvendig på sykehuset forrige uke, ser vel mer innvendig men.

Takk:D hm, er på kvinneklinikken på Jessheim:) hmm, ja det er sant:) men sksl ha med ei venninne, så vil helst ta utvendig:D
Hvor langt er du på vei?:))

Det går nok helt fint! Jeg var i dag og er etter min beregning 12+0 i dag :) Det var innvendig og så utrolig mye! Babyen var litt liten, men ellers alt fint :) Størrelsen tilsa at jeg er 11+3...

Lykke til i morgen! Skal også på kvinneklinikken på Jessheim på tidlig UL, men ikke før jeg har bikka 13 uker... Har ikke tenkt på hvorvidt det blir utvendig eller innvendig en gang jeg..! Håper det blir utvendig :P

Tok utvendig ul da jeg var 10+1. Han ville prøve det først, å om han ikke såg noe ble det innveldig. Heldigvis så han masse :) Strørrelsen tilsa 11 uker :) Men det ble litt dårligere bilde da jeg har arrvev etter ks, men han så alt som han trengte å se :)

Lykke til i morgen! Skal også på kvinneklinikken på Jessheim på tidlig UL, men ikke før jeg har bikka 13 uker... Har ikke tenkt på hvorvidt det blir utvendig eller innvendig en gang jeg..! Håper det blir utvendig :p

Ooi,så spennende:D når skal du dit da?:D spennende:)) ja,det håper jeg og:D

Åja det kan godt hende det blir utvendig. Ser vi har samme termin 06.08. Det blir nok godt å se den lille der inne for deg :)

Åå,har vi det:D så gøy:D spennende at vi har helt lik termin da:D
Ja blir godt å se lille,hvertfall ettersom jeg ikke føler noenting:O
Har du sett lille i magen eller?:D

Takk:D hm, er på kvinneklinikken på Jessheim:) hmm, ja det er sant:) men sksl ha med ei venninne, så vil helst ta utvendig:D
Hvor langt er du på vei?:))

Masse lykke til i morgen! :) Jeg skal også på tidlig UL i morgen på Jesseheim, gleder meg og gruer meg på samme tid, veeeeldig spent!

Masse lykke til :)

Masse lykke til i morgen! :) Jeg skal også på tidlig UL i morgen på Jesseheim, gleder meg og gruer meg på samme tid, veeeeldig spent!

Ooi, i morgen du også?:D så gøy! Jeg skal dit 9.15 hadde vært morsomt om vi møttes ;p takk for det, og masse Lykketilstil deg også!!:D vi snakkes i kveld ;D

Ooi, i morgen du også?:D så gøy! Jeg skal dit 9.15 hadde vært morsomt om vi møttes ;p takk for det, og masse Lykketilstil deg også!!:D vi snakkes i kveld ;D

Ja, jeg har vært der i dag. Jeg hadde time kl.10 jeg, så da var nok du allerede ferdig når jeg kom. Håper det gikk bra med deg også i dag! :) Hos meg sto det veldig bra til med lille skatten i magen <3

Back
Topp