GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Nnina

Glad i forumet
Snøen begynner å forsvinne...og all den forbanna hundebæsjen titter frem....BLÆ!
Og det irriterer meg noe så grensesløst, at jeg får ikke sagt det!
Hundeeierene kan vel plukke opp den der bæsjen, den blir jo ikke borte selv om snøen blir det!
Tråkka i ei skikkelig STOR ruke herom dagen....ÆÆÆÆÆÆÆSJ!

Sånn....måtte bare dele min frustrasjon her[:)]

Nei like motbydelig det![:'(]

helt enig i at hundebæsj skal plukkes opp!
i enkelte tur områder her i stavanger plukker hundeeierne opp hundebæsjen, men hiver fra seg posen ute i naturen! hva er egentlig vitsen med det? det er jo egentlig bare værre, da forrurenser de i samme slengen!!!![:@] Skjønner ikke logikken deres[:@]

Kunne ikke vært mer enig! Midt på veien ligger de nå når snøen forsvinner, det er så fryktleig ekkelt[:'(]

Er sååå enig! Vi har selv 2 hunder og plukker ALLTID opp! Har vi glemt pose går vi tilbake senere å tar dritten vekk! Nå ligger d virkelig bæsj overalt, vil ikke at vi og hundene våres skal få skylden for d her i nabolaget...samboeren min plukker av og til opp ca 20 bæsjer fra andres hunder når han går tur sånn bare for å få ryddet vekk litt.....

jeg synes dem med hester å, burde plukke opp der dem har vært ute med hestene... for dem har MYE mer enn hunder... å det kan ligge i dunger ute midt på fortauet...

Back
Topp