Grrrrrrrrrrrr!!!!!! ( litt lang.... )

Bollapinnsvin

Elsker forumet
Blir så sint jeg!!!!!!!!
Skulle til kontroll til JM i dag. En dame fra helsestasjonen ringte og sa at JM var blitt syk og at jeg måtte ta kontakt over påske! Det er etter termin det!!!! Og jeg som var blitt lovet kontroll minst 1 gang i uka pga lite vekst og blod og proteiner i urinen. Ja ja tenkte jeg og ringte på sykehuset og hørte om det var greit at jeg ventet med kontroll til over påske. Men hun ville at jeg skulle komme til de for kontroll i stedet. Og jeg dro. Ble møtt av en super hyggelig JM som sjekket urin og bt og vekt og sånn. Hadde gått ned ( ????? ) en kilo jeg. Skulle inn til lege etterpå.
Ble tatt i mot av NORD EUROPAS sureste lege! Lurte på hvorfor jeg var der og at det ikke var normalt å ta svangerskapskontroller på sykehuset! JEG VET JO DET DA!!!!!! MEN DET VAR IKKE JEG SOM SA JEG SKULLE DIT!!!!!! [:@][:@][:@][:@][:@] Hun "heiv" meg opp på senga og tok UL. Den viste lite forstervann og hun lurte på om jeg hadde lekket. Ikke det jeg visste....
Så sa hun bare at nei her var det ingen fare og gikk!
Følte meg helt teit!
Syns at sånne mennesker burde finne på noe annet å gjøre enn å behandle folk sånn. Ikke sa hun om hodet var festet heller...ble helt paff jeg. Fikk liksom følelsen av at jeg var skikkelig dust. Ikke fikk jeg noen svar på evt hva som kunne skje med for lite forstervann heller.... [:-]

Sorry, ble litt lang denne men får så angst av sånne mennesker. Jeg er stort sett ganske tålmodig, men makan til oppførsel syns jeg man burde slippe og få av fagfolk!!!!

Skjønner godt at du ble frustrert!
Æ hadde nok slengt noen saftige nordnorske gloser etter det mennesket![:'(]

Blir skikkelig irritert!!!!!!!
Nei skal ikke tilbake på kontroll. Får vente til JM er tilbake over påske da..... 
Eller kan håpe jeg føder før den tid [:D]

ORIGINAL: tullann

nesten det samme hente til meg igåe. Var hos jordmor, men min jordmor var ikke der. Var ei gammel sur dame. De har ikke åpent i påska og hun ville ha meg ionn med i det minste en urin prøve. Derfor ringte hun til st olavs og hørte etter om de kunne ta imot meg på svangerskapspoliklinikken. Høre på hjertet, blodtrykk og urin.
Hun fikk et klart svar: Næhh... ikke så lenge det ikke er på liv og død.

Så jeg fikk ikke time før uka etter termin. Altså onsdag om nesten 2 uker!

Dårlig!!!!!

DET ER TRAGISK!!!!!!!! [:@][:@][:@][:@]

Skjønner ikke at det er mulig! Skjønner jo at de sikkert har nok å gjøre osv, men når JM øsnker det og anbefaler en sjekk blir jeg sjokkert over at man kan avvise oss! Det har litt med følelsen av å bli tatt på alvor også!

Herlighet! Hørtes virkelig ikke ut som noen kos opplevelse![:@]

ORIGINAL: krusedullen

Skjønner godt at du ble frustrert!
Æ hadde nok slengt noen saftige nordnorske gloser etter det mennesket![:'(]

signerer! Skikkelig dårlig!

Det var da en ekstremt uproffesjonell oppførsel.
Jeg hadde sendt klagebrev.

Stakkar deg, sender deg en klem jeg, det er aldri noe gøy å bli dårlig behandlet, men enda værre er det når man er gravid i tillegg.

Sånn oppførsel syns jeg er uakseptabel. De må jo skjønne at de må opptre på en annen måte, vi blir jo bekymret av mindre.......

Det er tross alt en grunn til at vi går til kontroller da...

Blir skikkelig frustrert når jeg leste dette.

Håper ikke jeg treffer på den hurpa når jeg skal føde. Skal føde på Ahus, og det skal vel du også Bollapinnsvin??

[&:][&:][&:][&:][&:]

ORIGINAL: Mirage

Gaaarrrr!!! [:@][:@][:@]

Hadde blitt såååå sint...!!! (inni meg)
Makan til uproff oppførsel..

Signerer... [:@]

Enkelte tro at verden handler kun om de. Og noen leger tror de er sååå viktige. At vi ike klarer oss uten de.

Men du kan jo ringe fast legen din og få en time hos han/henne.

ORIGINAL: Cosmica.

Send inn klage på vedkommende. Håper det ordner seg for deg og at du får den hjelpen du må ha.

Signerer.
For en UPROFF oppførsel.
Kjenner jeg koker innvendig [:@]

ORIGINAL: Tante Sofie

Sånn oppførsel syns jeg er uakseptabel. De må jo skjønne at de må opptre på en annen måte, vi blir jo bekymret av mindre.......

Det er tross alt en grunn til at vi går til kontroller da...

Blir skikkelig frustrert når jeg leste dette.

Håper ikke jeg treffer på den hurpa når jeg skal føde. Skal føde på Ahus, og det skal vel du også Bollapinnsvin??

[&:][&:][&:][&:][&:]
quote]

ja! Er man ikke bekymret så blir man det i allefall!!!! Fortalte det til mamma og hun ble skikkelig sint! Sa jeg skulle ringe inn og fortelle om det! Gjorde ikke det da..... Er litt feig sånn. Er så lett å si det i etterkant hva man burde gjort.
For å si det sånn, møter jeg henne igjen går jeg ut igjen!
Ja jeg skal føde på ahus. Men sånn jeg forstod var hun ikke vanligvis på føden men nede på kvinneklinikken så jeg satser på at jeg aldri møter på den dama igjen! [:@]
DA skal hun få høre! ( he he tøff i trynet nå etter på vettu [;)] )  

Back
Topp