Grrrrr...

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Var på lørdag og kjøpte denne kjekke Fisher Price "hoppe-leken", og i dag tidlig når vi skulle bruke den så var allerede det ene lyset på den som skal blinke når Trym beveger seg, gåent[:@][:@][:@] Betaler 600 kr, og så ryker det etter 2 dager[:@][:@][:@]
Skal nok av gårde å klage i dag ja....

ORIGINAL: *Christine

Samme skjedde her - det røde lyset gikk etter par dager!
Klaga og fikk ny del, den funker greit nå[:)]

Det var det røde lyset som gikk med oss og....

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Samme skjedde her - det røde lyset gikk etter par dager!
Klaga og fikk ny del, den funker greit nå[:)]

Det var det røde lyset som gikk med oss og....

Kanskje det er produksjons feil da?
Vi tok ikke med hele hoppegreia da vi reklamerte,bare den der
dingsen med leker og musikk, var ikke noe problem å få ny del med det samme.
Hadde ikke en gang kvitteringa med...

Har ringt butikken vi kjøpte den nå, og vi fikk beskjed om å bare ta med den delen vi og.... Men det irriterer at så pass dyre ting ikkje funker meir enn som så[:@]

ORIGINAL: LyKkElIg_Og_StOlT!

Sånt er sååå irriterende!!! Gå og klag!!!

signerer

ORIGINAL: LyKkElIg_Og_StOlT!

Sånt er sååå irriterende!!! Gå og klag!!!
signerer[:@]

Jeg ser at det er flere som har kjøpt hoppe leken. Hvor lenge lar dere barna sitte i den? Jeg har hørt at det ikke er bra for hoftene til barna at de sitter mye i de, det blir feilstilling i beina. Det sies at man ikke skal fremskynde barnas utvikling når det gjelder å begynne å krabbe eller gå.

Jeg vil gjerne ha tilbakemelding[:)]

ORIGINAL: Imma

Jeg ser at det er flere som har kjøpt hoppe leken. Hvor lenge lar dere barna sitte i den? Jeg har hørt at det ikke er bra for hoftene til barna at de sitter mye i de, det blir feilstilling i beina. Det sies at man ikke skal fremskynde barnas utvikling når det gjelder å begynne å krabbe eller gå.

Trym storkoser seg i den! Men han sitter ikke så leng av gangen.... kansje 5-10 minutt. I følge bruksanvisningen skal de ikke sitte mer enn 20 minutt.
Denne er kun for "gynging", det er ikke en av de som har hjul slik at de kan gå i...

Hei[:)] Kan jeg få spørre hva du betalte for den?? Joachim vil ha sån han også [:D]

ORIGINAL: lilletrampe

fyyyyyyyyyyyy...det ekke lov[:@] klag ja..det skal de få rette oppi...!!!!
lykke til!!! SÅNT ER SÅÅÅ IRRITERENDE!!!!!!!!!!!

Signerer!!!

ORIGINAL: Tjukkebollepus

ORIGINAL: Imma

Trym storkoser seg i den! Men han sitter ikke så leng av gangen.... kansje 5-10 minutt. I følge bruksanvisningen skal de ikke sitte mer enn 20 minutt.
Denne er kun for "gynging", det er ikke en av de som har hjul slik at de kan gå i...

Samme her - han blir lei av den fort. Lengste er kanskje 15 min her.
Men han digger den den tiden han er i den da.

eg har også lyst på en sånn...men vet ikke om de har den her på mo

Back
Topp