grrrrr....litt lang....

mas

Elsker forumet
har vert i møte med banken[:'(]er så masse greiier med hus bygging....
men uansett...
kom heim det snør og regner heile vegen opp til huset er sørpete,og full i snø.
tenkte med en gang at her kommer eg meg ikkje opp,men må jo komme meg ut av hovudvegen.
vegen er jo ikkje blitt måka på flere dager...[:@]
tar god fart for og komme meg uinn i oppkjørsla,men bang står bomm fast med rompa godt ut i vegen[:'(]
har veldig lav bil...
ringer husverten men får ikkje fat i han.
ringer stefaren min som kommer og får meg løs,og snille mannen får bilen helt opp på tunet![:)]
men han måtte jo spade en halvtime+ at front spoileren min er knekt i 2 pga snømengden[:@]arggggg...
blir så sint,når di ikkje måker....
så kkan attpåtil stefaren min fortelle at husverten min er i syden[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
kunne jo sagt i fra så noen andre kunne måka!!!

Skjønner godt du blir frustrert då ja.. Kor kaldt dåkka har d då?? Her berre regner d, ligger i alle fall på 4 pluss, masse snø som har forsvunne[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lica76

Skjønner godt du blir frustrert då ja.. Kor kaldt dåkka har d då?? Her berre regner d, ligger i alle fall på 4 pluss, masse snø som har forsvunne[:D][:D][:D]

ligger på ca 0...
men eg bor i angedalen da,i førde er det bare regn....og masse av snøen er begynt og forsvinne....

Årh, irriterende!![&:] Jammen godt du fikk hjelp i alle fall[:)]

ORIGINAL: jcma

ligger på ca 0...
men eg bor i angedalen da,i førde er det bare regn....og masse av snøen er begynt og forsvinne....

E vel alltid litt kaldere der inne ja.. I år har vi faktisk hatt meir snø enn både Førde og Jølst... Nok no.. Svigers bur på Jølst, men vi har heldigvis ikkje hatt det så kaldt som dåkke der inne.. Trur kaldaste her ute va rundt minus 15... kaldt nok lell kjente eg[8D]

ORIGINAL: vimsemamsa

Kjipt..![&:] Skjønner godt at du ble frustrert, er ikke godt å vite hva man skal gjøre når man blir stående helt fast!

ORIGINAL: jcma

ligger på ca 0...

E vel alltid litt kaldere der inne ja.. I år har vi faktisk hatt meir snø enn både Førde og Jølst... Nok no.. Svigers bur på Jølst, men vi har heldigvis ikkje hatt det så kaldt som dåkke der inne.. Trur kaldaste her ute va rundt minus 15... kaldt nok lell kjente eg[8D]

det kaldaste her har ver 30- brrrr....
dei seier at det er rekord masse snø ved kysten i år,askvoll har jo ekstreme mengder,mine svigers bur i vevring der og er det jo utruleg masse!
men som dei seier er jo angedalen ei snø hole,men været har jo vert bra med sol og greier også[:)]

Back
Topp