Grrrr!!

Lillesnille

Forumet er livet
Jeg er sååå irritert på Barnefar!!!!!
Jeg vil at snuppa skal sitte bakovervendt så lenge som mulig.. Han snudde setet hennes rett etter hun var 1 år... Greittnok syns jeg ettersom de som oftest kjører i barnehagen og kortere turer... i lave fartsgrenser.,... MEN nå skal han ha henne med seg i følgebil til Oslo når han skal sykle... Jeg vet han bestemmer når hun er hos ham.. Men jeg blir helt nervevrak av å tenke på at hun skal sitte forovervendt til Oslo... hehe...hønemor, ja-.- Men kan ikke noe for det...

Dette var mitt første irrritable syteinnlegg [>:]

på generell, under babyverdens viktigste tråder så ligger det en link om barnesikring i bil .. ligger også noen videor der som han burde se ! snuppa mi hadde ikke fått lov til å sitte fremover når ho var ett.. sitter fremdeles bakover og det skal ho fortsette med lenge !! her kommer hennes sikkerthet først..

Ja, jeg prøvde å si at det var på grunn av sikkerhet og om han i det hele tatt tenkte på det.... Da fikk jeg til svar at det var da ikke bare han som snudde setet så tidlig[:@]

Jeg sendte han en link til en sånn video...

I min bil så sitter jenta alltid bakovervendt.. men jeg og bf er ikke sammen så han gjør i bunn og grunn som han vil med sikring i bil... Men jeg blir forbannet.... Men nå sier han at han kan nå snu setet igjen da... blabla..[8D]

Back
Topp