Grrrr.. teite Chess!!:(

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Nå har chess stengt abb. mitt grunnet ubetalte regninger.. Greit nok. ER det ubetalt så ER det ubetalt. Lite å gjøre med det[;)] Men da sambo gikk inn på "min side" der idag så var det FIRE ubetalte regninger. Jeg har sånn E-mailfaktura og sjekker både inbox og søppelkasse og alt for å forsikre meg om at jeg ikke går glipp av fakturaene. Sjekket idag og jeg har fått TO fakturaer fra de via Mail.. TO av fem totalt. Dette er jo helt teit. Må jo bare betale regningene når sambo får skattepengene (har ringt til chess og gitt beskjed om det så de ikke sender det til inkasso[;)] ), men at jeg har fått to av 5 fakturaer til mail når jeg skal ha ALLE der, er jo helt på jordet! *klage* Nå må jeg klare meg uten mobilen min! eller.. jeg kan MOTTA, men ikke ringe ut eller sende meldinger.. Er SÅ avhengig av mobilen min..[8D]

De stengte min også, selv om ikke det var noe ubetalt. Men jeg måtte allikevel betale 250,- i gebyr for å få åpna den igjen.[8|]
Enden på visa er at jeg bytta abonnement til tele2.[;)]

ORIGINAL: Orly

De stengte min også, selv om ikke det var noe ubetalt. Men jeg måtte allikevel betale 250,- i gebyr for å få åpna den igjen.[8|]
Enden på visa er at jeg bytta abonnement til tele2.[;)]

Jeg betaler ikke et eneste gebyr for dette er IKKE min feil. DEtte får de ordne opp selv. Har allerede 1800 kr som må betales når skattepengene kommer nå fordi jeg ikke har fått beskjed om at jeg HAR fakturaer..

Har hatt problemer de jeg oxo. Fikk mange purringer selv om jeg aldri hadde fått noen regning [:)]

Det samme har nettopp skjedd her. Jeg skal ha alle regningene mine på mail,men fikk ikke den forje,men den står på min side på chess.no. Jeg sendte mail og sa jeg ikke hadde sett noe til den derfor var den blitt glemt.

Jeg hadde også problemer med det utrolig teite systemet til chess, så jeg fiksa meg avtalegiro, så slipper jeg å tenke mer på det.[;)]

Takk for at du minde meg på det. Har betalt regninga nå

Back
Topp