Grrrr... @#?!"%¤!!!!!!

spirelire

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Jadda!!
Var hos legen i dag, og hun viste ikke akkurat stoooor interesse for kontrollen i dag.
Hun kjente på magen, og sjekket om hodet var festet, og det var det IKKE??

Det har det jo vært de to siste ukene hvertfall, og jeg er jo på sykehuset fordi de vil sette meg i gang grunnet lite fostervann flere ganger i uka.
Der sier de at det er godt festet..hmmff.. rart de sier det da, og legen sier og skriver at det ikke er det![&:]

Og siden jeg skal settes i gang på fredag kanskje, så ble jeg litt nervøs for akkurat dette, så prøvde å ringe JM, men der er det bare åpent fra 0800-1130??? og på fredag fra klokka 1230-1400??
WTF?
Mye vits i å ha telefontid i det hele tatt da... BlÆÆÆ Å FYSJ Å ÆSJ!!![:'(] NÅ ORKER JEG IKKE MER!!![:(]

Er det slik at hodet skal være festet på de som er førstegangs?

JM sa til meg i går at hode til mini ikke er festet heller -men at jeg ikke skal stresse med det..
Det er visst ingen problem i følge henne..

Gud så frustrerende! Enten er det jo festet eller er det ikke. De må jo ihvertfall være enige om det ene eller det andre... Merkelig. Får
håpe legen tar feil ihvertfall da.
Vet ikke om det MÅ være festet, men det pleier å være
det hos førstegangs.
Sender deg en stor klem ihvertfall! Så får vi håpe legen tar feil!

Tror du trygt kan slappe av. Jeg ville stolt mye mer på de som har sagt at hodet er festet, for jeg regner med at det er jordmødre/gynekologer du har vært til kontroll hos på sykehuset. Fastlegene kan jo litt om svangerskap, men på langt nær like mye som de som er spesialutdannet.. Hvis hodet har vært godt festet før, så blir det ikke bevegelig igjen. På de fleste førstegangsfødende fester hodet seg før man går i fødsel, men det er vel ingen regel uten unntak der heller.
Lykke til:)

Okay, det var da bra[:)]
Bare litt irriterende når de skal si forskjellige ting hver gang..
Var på sykehuset i går og da var det godt festet, og i dag på vanlig kontroll hos legen var det ikke det...[&o]

ORIGINAL: Sunshine

Tror du trygt kan slappe av. Jeg ville stolt mye mer på de som har sagt at hodet er festet, for jeg regner med at det er jordmødre/gynekologer du har vært til kontroll hos på sykehuset. Fastlegene kan jo litt om svangerskap, men på langt nær like mye som de som er spesialutdannet.. Hvis hodet har vært godt festet før, så blir det ikke bevegelig igjen. På de fleste førstegangsfødende fester hodet seg før man går i fødsel, men det er vel ingen regel uten unntak der heller.
Lykke til:)

Ja, det tenkte jeg også, at de ser det jo på UL og har jo sjekket alt det der, men legen i dag sa alikevel at "jeg ser de andre har skrevet at hodet er festet, men det er det ikke, så da kan jeg ikke skrive det heller"...

Da er det heilt sikkert festa, rekna òg med at dei på sjukehuset har meir erfaring og kompetanse på det området...

Så trur nok du kan føla deg trygg der, men forstår at det er frustrerande når du får høyra to forskjellige ting..

Uansett må du ha lykke til - det går nok så bra atte [;)]

off ikke mye morro når man får forskjellig beskjeder.
men når jeg gikk gravid sist, fikk jeg aldri beskjed om at hodet var festet.
så tror ikke du skal bekymre deg for at det ikke er det.
er ikke alle hodet fester seg på[;)]

Tusen takk for støtten alle sammen, merker jeg får litt lavere blodtrykk av å lufte ut frustrasjonen til dere[:)]

Jeg blir vel litt stresset i forhold til at jeg ikke er moden også, og da hjelper det jo ikke at en av legene sier at hodet ikke er festet alikevel... Haha!!
Homonell og i skikkelig ubalanse kanskje?[8D]

Back
Topp