Gah, merker jeg blir oppgitt over mannfolket. Han har hatt juleferie i 17 dager, begynte på jobb igjen i går. Jeg, på den andre siden, hadde ferie i èn dag. Ellers har jeg jobbet hver natt, pluss av og til på dagen i tillegg til natt, pga sykdom. Sambo har ikke rørt en dritt her hjemme. Ikke vaska en eneste maskin, ikke støvsugd eller tørka støv eller noe. Jeg har tatt det jeg har rukket og orket, innimellom soveøkter og jobb.
Nå har jeg min første fridag siden jul, og sambo ringte og "minnet meg på" å rydde og vaske klær. Han var nemlig tom for boxere. Hadde tenkt å gjøre det uansett, men nå kommer jeg til å vaske alt mitt, så får hans ligge i en haug til han gidder å løfte en finger selv. Grr. Mannfolk.[:@]
Nå har jeg min første fridag siden jul, og sambo ringte og "minnet meg på" å rydde og vaske klær. Han var nemlig tom for boxere. Hadde tenkt å gjøre det uansett, men nå kommer jeg til å vaske alt mitt, så får hans ligge i en haug til han gidder å løfte en finger selv. Grr. Mannfolk.[:@]