Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kjøpte himmel til senga i dag...også skjønner jeg ikke åssen den skal henge...har satt opp stanga og alt, men er liksom ikke noen logisk måte og henge den opp på! Noen som har satt opp himmel med oval stang som har bilde?? Desperat jeg nå. Vil henge opp!
YESSSS! der satt den! Var noen hull jeg måtte tre den inn på som jeg selvfølgelig ikke så...[:)]
Det ble bra til slutt! Kjøpte sånn sett med både himmel, dynetrekk og sprinkelkant så nå er senga komplett. Får nesten litt lyst til å sove oppi der selv [:D] ser så deilig ut med lammeskinn oppi og det hele
Hadde kjøpt den selv om sambo syntes det var bortkastete penger..[:D]
Har kjøpt himmel både til vuggen og grindsengen...Gleder meg til å montere de opp[:)]
Sambo blir mer og mer oppgitt han. Men jeg sier bare at jeg har kjøpt ALT!(oppsparte penger) så han kan begynne å kjøpe litt han og! Da blir det stille[:D] Jeg sier også at jeg vil det beste for vesla, og så lenge jeg har mulighet til å kjøpe sånt så gjør jeg det! Alt for babyen!