grrr

det er nesten så eg lure på kva ho har haude sitt hen..sat vel på det...[:@]

Jeg tror jeg ville vurdert å ringe/skrevet inn en bekymringsmelding til barnevernet! Kan umulig få det bra det barnet med to så fullstendig uansvarlige foreldre...

Jøss og bevares! E d virkelig mulig??? Æ meine personlig at et glass rødvin i ny og ne ikkje kan skade, og på nyttårsaften smakte æ litt sjampis, men d får da være måte på!!! Uansett så skjedde jo d i hjemmets lune hi, kunne ALDRI tenkt mæ å drikke ute blant folk, når alle veit æ e gravid!!! Bi så førrbainna, ho sku hadd smekk! Og d sku han typen hennes og! Klare ikkje mor å ta ansvar så må far steppe inn å sette ned foten!

er det mulig.....
og jeg som trodde jeg var ille som kanskje tok meg noen røyk når jeg var ute blandt venner...
klem

Ånei..Blir helt dårlig av og høre om slikt..at ikke folk kan bruke hodet sitt da..huff[:(]

fy f**n!![:@] æsj.....går d ann[:'(]

det er skummelt å høre at folk er villige til å gamble sånn med livet og helsen til sitt ufødde barn. Noen ganger er jeg for tvangssterilisering!![:'(]

Det er rett og slett helt sykt.

Hadde en gammel venninne av meg som jeg fikk høre hadde blitt gravid. Og hun hadde begynt på narkotika. Og typen hennes holdt også på. De gikk begge to på avvenning da de ble gravide.
Og hun har klart å slutte helt. Ungen hennes er 3 år nå. Og hun er verdenes skjønneste mamma. Men faren klarer vel aldri å slutte. Og hun bor ikke sammen med ham i dag pga dette.

man kan faktisk gjøre noe med slike ting man kan ta kontakt med sosial kontoret du eller hun sokner til og legge inn et annonymt tips om det som foregår.. hun skader sitt foster med overlegg og hvavilhun da ikke gjøre med barnet etter fødselen?? jeg hadde ikke bare sett på da er du like skyldig selv.

[:@][:@][:@] FY F..............[:@]

STAKKARS LILLE BEBISEN I MAGEN,OG TIL HELVETE MED MORA!!!!![:@][:@]

En skulle ikke tro det var mulig. Jeg har en halvsøster som både røyka og drakk i begge sine svangerskap, og satt gjerne og ammet og røyka samtidig. Vet hun venter sin tredje nå,og er sikkert likedan. Greit at folk ikke klarer å stumpe røyken, men da bør de jo minimere forbruket mest mulig for barnets skyld. Sånt som dette finner jeg ikke ord for. Å drikke når man er gravid er helt på nivå med å drikke når man skal kjøre etterpå. Det burde vært straffbart. Selvfølgelig, ett lite glass må jo være lov fo de som vil det, og likeså når man ammer.men utover det....NEI,NIKS,NJET og FYYY!

ORIGINAL: louis2

man kan faktisk gjøre noe med slike ting man kan ta kontakt med sosial kontoret du eller hun sokner til og legge inn et annonymt tips om det som foregår.. hun skader sitt foster med overlegg og hvavilhun da ikke gjøre med barnet etter fødselen?? jeg hadde ikke bare sett på da er du like skyldig selv.

sælfølgeli har æ ringt inn, men bi ikkje tatt alvorli pga at æ ikkje e i familie eller at æ kan sei at d har hentd fleir gonga.
kanskje d va måten du ordla dæ på men likte ikkje å få tildelt nåkka a skylda før dettan, før d e rett å slett uretfærdi.

Back
Topp