grrr.....

vesla87

Gift med forumet
Tenkte at jeg skulle prøve å kontakte fysio i dag. Prøvde før påsken, men da var det fult og de skulle ringe meg etter påsken... Det er sånn gruppefysio i kommunen som jeg fikk anbefalt av jm. Prøvde det ene nr, fikk ikke tak i noen, prøvde det andre nr men det var visst til en helt annen fyr som ikke hadde noe med det å gjøre, altså de har gitt ut feil nr. Ringte jm for å si det var vanskelig å få tak i de.. Etter mye frem og tilbake, hvor hun prøvde så godt hun kunne å hjelpe meg, fikk jeg da nr til rasta fysio som sendte meg tilbake til gruppefysio [&:] for det var de som jobbet med gravide.. Men de svarer jo ikke der... Så jeg bestemte meg for å dra dit og snakke med dem face to face.. Men da backa jeg ut... [8|] Det turte jeg ikke. Så nå er jeg hjemme igjen, og like langt. Snart ikke noe vits i å gå til fysio. Jenta er jo ute før jeg får behandling.... [&:]

Men fant ut på ferden at det var tilbud på vognen jeg ville ha på babyshopen [:D] Satt ned med 700 kroner, + at hvis jeg kjøper den nå så får jeg også med noe ekstra teppe greier og pynte kant [8D] Så nå skal jeg overtale sambo til å kjøpe vogn før tilbudet går ut [;)]

Litt irriterende dag, men det kom jo noe godt ut av ferden.. [8D]

Den der hørtes sur ut...
Hadde prøvd å fått JM til å ordna opp i dette om jeg var deg...

Du får ha lykke til med overtalingen, han kan da ikke si nei?

ORIGINAL: Elissa85

Den der hørtes sur ut...
Hadde prøvd å fått JM til å ordna opp i dette om jeg var deg...

Du får ha lykke til med overtalingen, han kan da ikke si nei?

Nei det syns jeg ikke ;) hehe.. Bortsett fra at det står på penga [8|] Han som har penga i denne lille familien...

må få anbefale min fysio terapaut som jeg hadde når jeg bodde på den siden av byen.
han har kontor i lillestrøm. ung kar på 28. er ikke sikker på om han er i norge, for han skulle etter utdanne seg til noe mer innenfor fysio.

Men ring lillestrøm fysikalske. ligger i samme gate som jysk bare inn blandt bebyggelsen der.

Lars martin het han ;)

Å SLIK er jo irriterene..

Jeg trener gruppetimer for gravide kan anbefales

Tips: puls manuel terapi i lørenskog kort vente tid.

Jeg går på gruppefysio på lørenskog. Tlfnr som jeg ringer til er 67 97 60 19. De tar som regel ikke telefonene, men du må legge igjen beskjed med navn og tlf så ringer de deg opp. Det er lurt å gjøre det med en gang. For jeg vet det kan være litt ventetid på gruppefysio.

Back
Topp