vesla87
Gift med forumet
Tenkte at jeg skulle prøve å kontakte fysio i dag. Prøvde før påsken, men da var det fult og de skulle ringe meg etter påsken... Det er sånn gruppefysio i kommunen som jeg fikk anbefalt av jm. Prøvde det ene nr, fikk ikke tak i noen, prøvde det andre nr men det var visst til en helt annen fyr som ikke hadde noe med det å gjøre, altså de har gitt ut feil nr. Ringte jm for å si det var vanskelig å få tak i de.. Etter mye frem og tilbake, hvor hun prøvde så godt hun kunne å hjelpe meg, fikk jeg da nr til rasta fysio som sendte meg tilbake til gruppefysio [&:] for det var de som jobbet med gravide.. Men de svarer jo ikke der... Så jeg bestemte meg for å dra dit og snakke med dem face to face.. Men da backa jeg ut... [8|] Det turte jeg ikke. Så nå er jeg hjemme igjen, og like langt. Snart ikke noe vits i å gå til fysio. Jenta er jo ute før jeg får behandling.... [&:]
Men fant ut på ferden at det var tilbud på vognen jeg ville ha på babyshopen [:D] Satt ned med 700 kroner, + at hvis jeg kjøper den nå så får jeg også med noe ekstra teppe greier og pynte kant [8D] Så nå skal jeg overtale sambo til å kjøpe vogn før tilbudet går ut [;)]
Litt irriterende dag, men det kom jo noe godt ut av ferden.. [8D]
Men fant ut på ferden at det var tilbud på vognen jeg ville ha på babyshopen [:D] Satt ned med 700 kroner, + at hvis jeg kjøper den nå så får jeg også med noe ekstra teppe greier og pynte kant [8D] Så nå skal jeg overtale sambo til å kjøpe vogn før tilbudet går ut [;)]
Litt irriterende dag, men det kom jo noe godt ut av ferden.. [8D]