Grrr...sommertid:(

Mimamo

Glad i forumet
Februar 2014 - Skjult forum
flere som har fått ødelagt de gode kveldsrutinene av den hersens sommertidgreien? Her ligger lille seg kl 18, eller gjorde(!) nå er hun jo leggeklar rundt kl 17, men så tidlig blir helt feil å starte natten. Så vi tøyer og tøyer leggetiden frem mot kl 18. Resultat: stuptrøtt unge som gjerne våkner litt også. Hva i all verden er vitsen med sommer-vintertid? Blæææh

Hun syter mer før leggetid her også.. Men det går greit å drøye det til 19. Våkner heldigvis ikke noe mer av den grunn. Stilling av klokka er i mine øyne så unødvendigO.o

Har slitt litt med å være trøtt siste timen før soving både på kvelden og før begge dagduppene. Og hun våkner kl 6 istedenfor 6:30 på morgenen.

Jeg ville drøyd legge tiden et kvarter annenhver dag hvis jeg var deg. Det gjelder også dagsovingen. Vet ikke om den er fast hos deg? Prøv å hale ut litt der også. Men ikke så mye om gangen. Her har vi slitt med at hun har våknet ofte - noe som er vanlig hvis de legges når de er overtrøtte. Bruk ei ukes tid på det.

Men ja det er no skikkelig dritt - skjønner ikke poenget med sommertid!

Har drøyd leggetiden 5-10 hvert dag de siste ukene. Selvom det fikk rett i dass pga sykdom :p

Leggetiden har gått greit. Men nå står de opp kl 4! Uansett når de legger seg!

Tok litt tid å justere seg, men nå legger hun seg til samme klokkeslett som før :) Det går seg nok til :)

Kunne ikke vært mer einig. Bortsett fra her sliter vi med tidlig morgen og ikke med tull med legging

Nei, her har vi ingen problemer etter klokken ble stilt.

Jeg ser virkelig ikke poenget i å endre klokkeslett.. Fører ingenting godt med seg.

Samme her.. Tror vi har fått legninger på plass nå.. Men våkner fortsatt tidligere.

Her er det som før :) Heldigvis :D

Jeg ser virkelig ikke poenget i å endre klokkeslett.. Fører ingenting godt med seg.
Enig. Hva så om det er tidlig lyst på morgenen og tidligere mørkt på kvelden på sommeren? Det er jo uansett ikke tidlig mørkt her i Norge (og nordligste halvdel ikke i det hele tatt).

Gikk stort sett smertefritt her :) merker mer til det på praksisplassen min :p

flere som har fått ødelagt de gode kveldsrutinene av den hersens sommertidgreien? Her ligger lille seg kl 18, eller gjorde(!) nå er hun jo leggeklar rundt kl 17, men så tidlig blir helt feil å starte natten. Så vi tøyer og tøyer leggetiden frem mot kl 18. Resultat: stuptrøtt unge som gjerne våkner litt også. Hva i all verden er vitsen med sommer-vintertid? Blæææh

Leggetiden på kvelden er ikkje blitt klussa med, men våknar etter gammal tid :( Håpar det endrar seg snaaart for eg går gal av å våkne før kl 06!

Back
Topp