grrr.. pokker...

Dollface

Forumet er livet
VIP
vi skal ha prosjekteksamen etter påske, og før jul hadde vi gruppeoppgave.  Var meninga vi skulle være samme gruppa på eksamen og - men jeg og ei anna fant oss andre grupper fordi resten av medlemmene ikke kom på skolen når vi skulle finne tema til oppgaven, samt at jeg ikke følte for å jobbe med enkelte av medlemmene på eksamen...

så dannet vi en ny gruppe - ga beskjed til lærer om dette, og at vi bare var 4.. burde vært 6, men hun sa det nok gikk greit å være 4.  Mulig vi fikk noen til hvis det var noen "løse fugler" som ikke hadde gruppe.

Så fikk jeg lista over gruppa i dag.. og tror dere jaggu ikke at hun jeg absolutt IKKE ville jobbe med var plassert på vår gruppe???????

[>:][>:][>:][>:][>:][>:][>:][>:][>:][>:]

mener ikke å provosere, men etter dollfaces tidligere innlegg,hr ho faktisk ett poeng!

ORIGINAL: Jeacathrine

mener ikke å provosere, men etter dollfaces tidligere innlegg,hr ho faktisk ett poeng!

hæh[8|]

Gruppeeksamen er noe dritt! Jeg gikk i en elendig klasse på lærerskolen og kom alltid med noen raringer som ikke hadde åpnet en bok. Irriterende at deres slurvethet skal komme på mitt vitnemål og at min kunnskap skal komme dem til gode! Gruppeoppgvar - helt OK, gruppeksamen burde vært forbudt!!!

er ikk intr i noe krangling eller noe, men forstår rosa skydotts reaksjon her, ettersom du sa at dette er et sted hvor man snakker babysnakk generellt...

men men....

ORIGINAL: Fru Riskorn

Gruppeeksamen er noe dritt! Jeg gikk i en elendig klasse på lærerskolen og kom alltid med noen raringer som ikke hadde åpnet en bok. Irriterende at deres slurvethet skal komme på mitt vitnemål og at min kunnskap skal komme dem til gode! Gruppeoppgvar - helt OK, gruppeksamen burde vært forbudt!!!

det eneste "positive" er at vi skal føre logg over hvem som gjør hva på oppgaven i allefall.. og alle på gruppa vi laget på forhånd er enige om at denne personen ikke er spesielt ønsket.. så jeg er ikke alene om å føle det sånn..

ORIGINAL: Jeacathrine

er ikk intr i noe krangling eller noe, men forstår rosa skydotts reaksjon her, ettersom du sa at dette er et sted hvor man snakker babysnakk generellt...

men men....

så du finner tråden min støtende?

ORIGINAL: ¤Rosa skydått¤

Den ble tydeligvis sletta, men ja, jeg skrev at dette ikke skulle vært her siden her er det blitt bestemt at man kun skal diskutere ting som har med generell babyting å gjøre!

herregud...

få deg venner.. et liv..

skjønn litt.

neinei for all del ikke, syns bare at når du sier noe som at dette gjelder BABYSNAKK,så må du nesten stå for det selv og... men samma det,skal ikke si noe mer i denne saken... [:)]

Den ble tydeligvis sletta, men ja, jeg skrev at dette ikke skulle vært her siden her er det blitt bestemt at man kun skal diskutere ting som har med generell babyting å gjøre!
Hva i alle dager som feiler deg?
Du begynner å dra den litt vel langt nå!!!!!!!!

ORIGINAL: Dollface™

herregud...

få deg venner.. et liv..

skjønn litt.

Har skjønt alt jeg, nå prøver jeg bare å frem poenget mitt

ved å plage meg?

*blokkerer*

herregud...

få deg venner.. et liv..

skjønn litt.

Har skjønt alt jeg, nå prøver jeg bare å frem poenget mitt
men dette er ikke noe støtende da, det som har vært snakk om i de andre trådene så gjelder det støtende bilder/linker osv ang misshandling ol!!
Du trenger virkelig å få det inn med t-skje.

ORIGINAL: Linda29

Kan ikke annet enn å riste på hodet av deg jeg [:'(]

moi? [8|]

moi? [8|]
Nei nei nei [8D][:D] Men du vet jo hvem [8D]