vi skal ha prosjekteksamen etter påske, og før jul hadde vi gruppeoppgave. Var meninga vi skulle være samme gruppa på eksamen og - men jeg og ei anna fant oss andre grupper fordi resten av medlemmene ikke kom på skolen når vi skulle finne tema til oppgaven, samt at jeg ikke følte for å jobbe med enkelte av medlemmene på eksamen...
så dannet vi en ny gruppe - ga beskjed til lærer om dette, og at vi bare var 4.. burde vært 6, men hun sa det nok gikk greit å være 4. Mulig vi fikk noen til hvis det var noen "løse fugler" som ikke hadde gruppe.
Så fikk jeg lista over gruppa i dag.. og tror dere jaggu ikke at hun jeg absolutt IKKE ville jobbe med var plassert på vår gruppe???????
[>:][>:][>:][>:][>:][>:][>:][>:][>:][>:]
så dannet vi en ny gruppe - ga beskjed til lærer om dette, og at vi bare var 4.. burde vært 6, men hun sa det nok gikk greit å være 4. Mulig vi fikk noen til hvis det var noen "løse fugler" som ikke hadde gruppe.
Så fikk jeg lista over gruppa i dag.. og tror dere jaggu ikke at hun jeg absolutt IKKE ville jobbe med var plassert på vår gruppe???????
[>:][>:][>:][>:][>:][>:][>:][>:][>:][>:]
hehe, ikke akkurat vin på bildet da,men du skjønner [:D]