Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette var ganske overraskende og litt sjokkerende faktiskNei dessverre. Brød har jeg aldri fått til! Har aldri smakt et hjemmebakt brød som er bedre enn det jeg får kjøpt i butikken heller![]()
Det er jeg lei.. så mye har jeg spist det.Brødoppskriften til Maria Skappel kan jeg ikke skjønne at noen kan mislykkes med. De skal ikke formes på benken heller, bare øses i former så du sparer deg for søl.http://www.godt.no/#!/oppskrift/1739/maria-skappels-hjemmebakte-speltbroed-uten-elting
Jeg bruker forresten ikke speltmel, det går helt fint.
Prøver meg på det nå faktisk, men måtte bytte ut litt mel og lage det grovere. For se om det blir en suksess.
Jeg synes hjemmebakt alltid er for kompakte, også synes jeg de enten er deigete eller så blir de tørre med en gang. Finnes sikkert bedre hjemmebakte brød altså, jeg har bare aldri smakt noen som har overbevist megDette var ganske overraskende og litt sjokkerende faktiskGår det virkelig an?
Hjemmebakt er jo tusen ganger bedre enn kjøpbrød. Dvs jeg kan tenke meg et par fra skikkelige bakere som er gode, men vanlige kjøpbrød? Jaja smaken er jo forskjellig
![]()
let us know.Prøver meg på det nå faktisk, men måtte bytte ut litt mel og lage det grovere. For se om det blir en suksess.
Ble ikke så verst assa. Litt kompakt, men det er nok fordi jeg brukte veldig lite hvetemel og mest sammalt spelt og rug. Det falt litt sammen i ovnen av en eller annen grunn. Bakte et brød og resten til rundstykker. Fornøyd til å være første brød med kjøkkenmaskin... ever!let us know.
Ble nysgjerrig på den oppskriften selv![]()