Grov vits..

talata

Forumet er livet
Birgitte Bardot fortalte ektemannen at hun ønsket en tatovering på rompa.
-Hva slags tatovering? Spurte han skeptisk.
-Det får bli en overraskelse.
-Gjør som du vil, sa ektemannen.

Så gikk hun til en tatoveringsjappe å fortalte at hun ønsket initialene sine tattoert på rumpa -en B på hver skinke..
Samme kveld ville ektemannen se tatoveringen, Birgitte dro ned buksen, spredte lårene og lente seg villig fram så han kunne beundre verket.
Gubben la hodet på skakke å spurte - hvem pokker er Bob?

Lille Trine lå og spydde. Hun hadde smattet på k..., og prøvd å sluke'n, men hun likte ikke smaken, for hun hadde først hatt den i baken.

Gutter er som mobiler, når du først har begynt og forstå deg på de, kommer det en ny og bedre modell..

Hvis du skulle stjæle en fotoboks, sett den ikke på soverommet. Den tar bilder hvis det går for fort!

kvinnen til mannen: Ta av blusen min, Ta skjørte mitt av, Ta av trusa mi, Ta av BH'en min, og hvis jeg noensinne ser deg i mitt tøy igjen så slår jeg opp!

Eg har ein mann så vakker og fin, han har glimt i augo og er berre min. Han har krulla hår og er heilt topp. Berre synd eg må blåsa han opp...

En liten guttunge satt og lekte med togsettet sitt. Toget stoppet ved stasjonen så sa gutten: De med små kuker setter seg bak og de med store kuker setter seg fremst. Dette gjentok seg runde etter runde. Mor hans ble til slutt irritert på gutten og sendte han ut. Etter en 1/2 time slapp hun han inn igjen. Guttungen løp bort til togsettet sitt og fortsatte. Toget kom til stasjonen og gutten sa. De med store kuker setter seg bak og de med store kuker setter seg fremst og på grunn av hun fitta på kjøkkenet så er vi 1/2 time forsinket.

Back
Topp