Grottenveien

Håper mannen gidder å se det sammen med meg :p
går jo ann å finne noko anna å sjå på ilag :D Vi ser weeds, dexter, sons of anarchy, carlifornication ilag:) Og har sett alle sesongane av lost og kongen av queens ilag ;) Sålenge vi berre ser ilag, så er det superkos :)
 
Sambo drar på trening så da blir det bare meg og tven isyedet. :(
 
går jo ann å finne noko anna å sjå på ilag :D Vi ser weeds, dexter, sons of anarchy, carlifornication ilag:) Og har sett alle sesongane av lost og kongen av queens ilag ;) Sålenge vi berre ser ilag, så er det superkos :)

Ja, vi har mange serier vi ser sammen :) Blant annet greys anatomy og csi :D
 
Nå begynner insp. Programmet. Håper I. Roer seg nok til at jeg kan se på.
 
Åååh, mannen skal se noe på nrk, så det får ikke jeg sett! :/
 
Fik ikke sett det jeg heller. Pga I. :(
 
Jaja, det er vel selve programmet som er best, og ikke inspirasjonsgreiene :)
 
Glømte det heilt, Eg :)

Det eg trur er bra med denne konkurransen er at eg ikkje har vert på fb (ikkje noko som teller iallefall) og nesten ikkje sett på tv denne veka :) så få kan eg kanskje legge spesielt fb litt vekk i det faglige :)
 
Det har jeg også tenkt S. at når dette er ferdig så er jeg avvent FB. ;) Egentlig litt deilig.
 
Glømte det heilt, Eg :)

Det eg trur er bra med denne konkurransen er at eg ikkje har vert på fb (ikkje noko som teller iallefall) og nesten ikkje sett på tv denne veka :) så få kan eg kanskje legge spesielt fb litt vekk i det faglige :)
Det hadde vært herlig! Blir så avhengig!
 
Gleder meg til å se hvor gal hun er, så bare klipp på Senkveld. Men Silje Stang sa hun var snill, litt dårlig fremstilt :p
 
Ser på med et halvt øye, men ikke kjempefan av sånne programmer ;)
 
Gleder meg til å se hvor gal hun er, så bare klipp på Senkveld. Men Silje Stang sa hun var snill, litt dårlig fremstilt :p
Hun er jo allerede blitt riksbitch., men god underholdning er det. :p Artig at en programleder sier noe negativt om hvordan kanalen fremstiller deltakere, i et program på samme kanal. Ha ha ha...
 
Hun er jo allerede blitt riksbitch., men god underholdning er det. :p Artig at en programleder sier noe negativt om hvordan kanalen fremstiller deltakere, i et program på samme kanal. Ha ha ha...

Det må være litt bitching, det er god underholdning :D
 
Back
Topp