SiMaRo Elsker forumet 24 Mai 2008 #5 Nydelig hår altså, tiltter bort på lillegutt her og sammenligner...henger litt etter ja...hihi...
S Snart4barnsmor Gift med forumet 25 Mai 2008 #7 Hahaha... Jenny er bare så skjønn. Kjempe kult med grorudpalme [:D][:D]
K kris27 Glad i forumet 25 Mai 2008 #8 Så fin hun var med grorudpalme, kjenner jeg blir misunnelig altså[:)] (ikke at jeg ønsker det på Oliver altså..men å ha en jente man kan "dulle" litt med..pynte o.l...hehe[:)])
Så fin hun var med grorudpalme, kjenner jeg blir misunnelig altså[:)] (ikke at jeg ønsker det på Oliver altså..men å ha en jente man kan "dulle" litt med..pynte o.l...hehe[:)])
ava_adore77 Gammel traver fra 2008 Tilgangsansvarlig VIP Julibarna2014 25 Mai 2008 #9 Så herlig!!! [:D][:D][:D] 6 mnd til nå, så har hun pariserflette! [;)]
L *lykkelig2barnsmor* Forelsket i forumet 25 Mai 2008 #10 så fint bilde. jenten min har like masse hår, det er kjempe koselig. :) prøver å lage all mulige frysyrer på henne. kjempe kjekt.
så fint bilde. jenten min har like masse hår, det er kjempe koselig. :) prøver å lage all mulige frysyrer på henne. kjempe kjekt.
Søster Jordbæret Forumet er livet 26 Mai 2008 #14 Hun er jo bare herlig da!!!! Grorudpalme er inn igjen!!!! [:D] Men hun kan jo ha mange musefletter også!! sånne små over hele hodet!!! [:D][:D][:D]
Hun er jo bare herlig da!!!! Grorudpalme er inn igjen!!!! [:D] Men hun kan jo ha mange musefletter også!! sånne små over hele hodet!!! [:D][:D][:D]