Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Eller er det "pleie mor etter fødsel" ring? asså vi fortjener jo all den luksus vi kan nå når vi er ferdig gått.. men jaggu er det mange anledninger til å sende NIKKI gaver! [8D][:D]
hmm, ja pleiemor gave... det kan jo bli så mangt [:D] og for dem som har pakket inn gaven, så kan papiret sendes ned til Nikki, merk "the dog" - du og du, Nikkin kommer jo til å spare penger på for til bikkja i flere år fremover [8D][8D]
Elefanter er så nyyyydelige!
skulle gjerne hadt noen elefanter jeg også.. men ha bare tre hunder to fuler og en hest... stakar den som fikk meg da.. eller huff jeg må handle for mange vist jeg skulle gitt fra alle mine dyr...
jommen, skal jeg få være med i hemmelighusdyr ringen, så må jeg jo bare begynne å samle på hybelelefanter da... asså Grokka har jo nok dyr til en hel hær, og du har en pipirspisende hund [8D]
eller holder det med at jeg selv er litt sånn gullfiskteflon?? kan jeg være med da??