"grisemeldinger" med exen.

Kaffepus

Gift med forumet
Jeg og barnefaren hadde et ganske så tamt kjæresteforhold på slutten. Vi hadde sjeldent sex, skrev bare ja, nei ok meldinger. Gjorde aldri noe sammen. Krangla som bare det, å det ble slutt sist søndag, etter at vi har vært kjærester i 5 år. Men vi skiltet som gode venner.

Men nå har vi begynt å skrive masse om sex, noe vi aldri har gjort. Å jeg merker sommerfuglene er tilbake i magen. Jeg vet hvor han står henne, å vet at han ikke kommer til å ha andre sexpartnere på ei god stund.

Hva skjer??[8D]

Kansje det var dette dere trengte for å finne tilbake til hverandre?

Vet ikke hva man har før man mister det?

Kjør på, kanskje dere har hatt godt av denne "pausen"[:)] Ingenting er vel bedre enn det?

ORIGINAL: |Teposen|

dere prøver å finne ut av det?

kanskje bare litt tid i fra hverandre, kan hjelpe på[:)]

Jeg blir jo helt giiira [:D]

Slutt for 3 dager siden? Er ikke bare spennende for nå er det "slutt"?

ORIGINAL: Marlu

Tror jeg ville holdt han litt på avstand, men samtidig flørtet litt sexy [;)] [:D]

Så faller dere ikke tilbake i gamle "uvaner" igjen med en gang!

Kanskje dere rett og slett blir litt nyforelsket igjen? [:D]

Du sier noe der, kanskje jeg burde spille litt kostbar [;)]

ORIGINAL: Martes

Slutt for 3 dager siden? Er ikke bare spennende for nå er det "slutt"?

Nei, sist søndag [8D]

Test det ut...![:)][:)] Trå forsiktig og du kommer helt sikkert godt ut av det skal du se[8D]

ORIGINAL: Bitzyh

Test det ut...![:)][:)] Trå forsiktig og du kommer helt sikkert godt ut av det skal du se[8D]

sign:)

Tror jeg ville holdt han litt på avstand, men samtidig flørtet litt sexy [;)] [:D]

Signerer den !

Sign! Skjedde med meg og bf[:D]

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg hadde plugget han[:-][:-] Men jeg hadde sikkert plugget nøkken også om han hadde stått på døren min akkurat nå *kremt*

OH MY GOD!
Jeg leste feil, og trodde SERRIØST at du skulle plugge NØKKELEN på døra di!!!

ORIGINAL: Febbis

Kjør på, kanskje dere har hatt godt av denne "pausen"[:)] Ingenting er vel bedre enn det?

Husker første tiden jeg og mannen var sammen var det litt frem og tilbake og det var slutt 2 ganger, har aldri hatt så mye sex som når det var slutt[8D] Hadde sex glatt 4-5 ganger om dagen[:D][:D]

Nå 6 år etter er det kun 1 gang i uka...hmm..kanskje jeg skal kaste han ut en ukes tid[:-]

ORIGINAL: Senator Malin

Give it a shot sier bare jeg [:D]

ORIGINAL: Febbis

Back
Topp