Grisebillige bleier...

lilleklump

Elsker forumet
Januarhula 2014
Kanskje det allerede har vore ein tråd om dette.. men det har ikkje eg fått med meg ;)
Men... disse minste str på bleier er jo ganske rimelig i pris i forhold til større størrelser. De ligge vel på ca 20 kr pakken på de vanlige butikkene, men så kom eg over rema 1000, og der koste 1er bleiene fra pampers 7,90 kr, og 2er bleiene 8,70 eller noko sånt, og til og med 3 er bleiene var rimlige, rundt 12-13 kr trur eg! Wow!! Snakk om grisebillig!! Ikkje var det kampanje som går over heller, eg måtte spørre om dette, for lurte på om eg måtte kjøpe inn litt..
SÅ tips tips til alle sammen :)

Vi bruker Libero nå, men hvordan er deres erfaringer med de ulike merkene? Likte ikke Pampers så godt med forrige barn, men det er jo 17 år siden ;)

Personlig liker jeg pampers best for de er så mye mykere enn libero.. Men lillegutt får utslett av pampers..

Her går det i pampers på både lillebror og storebror, virker mye mer behagelig enn libero. Har ikke prøvd billigmerker men hører folk skryter av både rema og coop sine.

Har hørt om det magiske med bleier på rema 1000 :) Må teste de og forhåpentligvis hamstre bleier ;) Livet ble litt dyrere med tvillinger og uten morsmelk i hus ;) Så billige bleier = gull!

Libero sitter bedre på ryggen enn Pampers, så vi går for Libero :) dessuten bæsjer han utenfor Pampers :P

Vi hadde en tråd om dette før tror jeg. Elsker at rema 1000 har billige bleier:D

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Pampers active fit er de eneste bleiene jeg likte sist. Libero er så tykke og stive i forhold. Har prøvd billigmerker og synes de også er tykke og stive i forhold. Barn har litt ulik fassong så man må bare prøve seg fram ang passform...

Libero her. Liker Pampers bedre, men de betyr utslett...

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Libero her. Liker ikke at Pampers har lotion i sine.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg var på Coop Obs i dag, der koster libero Newborn (nr.1) 29,- kr mens libero 3-6 kg (nr.2) kostet 20,-kr..trodde Newborn-bleiene var billigst jeg????? Har sett de kjempebillige på andre butikker, men husker ikke hvor, nå!

Jeg var på Coop Obs i dag, der koster libero Newborn (nr.1) 29,- kr mens libero 3-6 kg (nr.2) kostet 20,-kr..trodde Newborn-bleiene var billigst jeg????? Har sett de kjempebillige på andre butikker, men husker ikke hvor, nå!
Kjøp Libero på Kiwi! Der koster begge str under 20kr og du får den fjerde gratis med bleiekort. Var på Coop obs i går og fikk sjokk da jeg så prisen, så handlet bare coop bleier til storesøster og tok turen innom Kiwi

Brukte pampers på min sønn frem til han var 6-9 mnd gammel el noe, så endret di bleiene og da likte jeg de ikke lenger så gikk vi over til libero frem til han sluttet med bleier :) syntes nå alltid 1/2 bleiene har vært billig jeg da :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Brukte pampers på min sønn frem til han var 6-9 mnd gammel el noe, så endret di bleiene og da likte jeg de ikke lenger så gikk vi over til libero frem til han sluttet med bleier :) syntes nå alltid 1/2 bleiene har vært billig jeg da :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja, det var ikke slik at 29,- kr var kjempedyrt...var bare at jeg mener å ha sett de til mellom 15,- og 20,- kr noen steder :-) :-)

Pampers på Rimi kosta 10 kr, dei har i tillegg kvar 4. Gratis, samme pakken kostar 25 på Coop extra

Mente ikke være frekk el noe altså! :P Jeg bare har nok ikke tenkt så mye over det siden det er 5 år siden jeg kjøpte disse mini bleiene :P

Back
Topp