Griner...

*StarWish*

Elsker forumet
Julibarna2014
av alle de tragiske tingene som skjer rundt omkring for tida.. Sitter å ser på nyhetene og griner først av innslaget om togvogn ulykken her i Oslo.. Så kommer det innslaget om hun somaliske damen som er voldtatt mellom 80 og 100 ganger på 20 dager.. Og så ser jeg at sønnen gråter når de sier adjø til han legen som fulgte dem til Italia.. HERREGUD, nå renner det strie strømmer her [:(][:(] De såreste øynene på både mor og sønn...

Andre som griner av alt og syns det skjer så mye forferdelig rundt omkring??

puh.. trengte en liten utblåsning..

Så enig med deg, sitter med en grusom følelse for denne damen/jenta og sønnen hennes, jeg håper edndelig norske myndigheter kan få ut fingern å hjelpe henne tilbake. Hun var jo inne i et godt system her nå som skulle hjelpe henne på beina.
Føler også veldig med de som mistet en nær og kjær i går her i Oslo, ting blir veldig uforståelig når så mye vondt hender på kort tid [:(]

Japp, her renner tårene for alt...litt irriterende egentlig[&:]

Hun fikk endelig avslag [X(]
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3581765.ece

Det var innslaget om endelig avslag som vippet meg av pinnen og gjør at jeg gråter og gråter her [:(] Så han sønnen som gråt i det legen skulle dra.. panikk i de øya der! huff så grusomt!

ORIGINAL: *Starwish*

Det var innslaget om endelig avslag som vippet meg av pinnen og gjør at jeg gråter og gråter her [:(] Så han sønnen som gråt i det legen skulle dra.. panikk i de øya der! huff så grusomt!

Og det de legger som begrunnelse er de får et tilfredstillende tilbud i Italia, tilfredstillende å bo på gate på en benk?????
Er like før jeg personlig drar ned og smugler henne hjem til oss [:(]

ORIGINAL: 1ny1påvei

ORIGINAL: *Starwish*

Og det de legger som begrunnelse er de får et tilfredstillende tilbud i Italia, tilfredstillende å bo på gate på en benk?????
Er like før jeg personlig drar ned og smugler henne hjem til oss [:(]

Men nå er det sånn at så lenge hun har søkt asyl i Italia så har ikke Norge en gang lov å behandle søknaden hennes her. [X(] De har også avdekket ting som ikke helt stemmer i forbindelse med søknaden. Selvfølgelig trist for dem å bli sendt ut osv men her er jo bare regelverket fulgt. Hun har vel fått asyl i Italia (var innslag på nyhetene i dag men er ikke helt sikker på hva det var de som om dette her) også så da BURDE jo Italia tilby henne hjelpen hun har rett på. [>:]

mye trist så  ha skjedd for tiå... [:(]

For min del har dagen i dag gått te å tenke på faren min som va på minne makeringen etter aleksander kjelland ulykken kor han, tante, onkel og farmor mistet sin far og ektemann.[:(][:(][:(]
Og for oss barnebarn som han aldri fikk hilse på.[:(]

30 år siden på lørdag[:(].

ORIGINAL: FKHFrøken

mye trist så  ha skjedd for tiå... [:(]

For min del har dagen i dag gått te å tenke på faren min som va på minne makeringen etter aleksander kjelland ulykken kor han, tante, onkel og farmor mistet sin far og ektemann.[:(][:(][:(]
Og for oss barnebarn som han aldri fikk hilse på.[:(]

30 år siden på lørdag[:(].

klem til deg

Back
Topp