Griner før hun sovner...

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Malin griner alltid litt før hun sovner. Ligger å gneker seg intil sengekaten og prøver å sovne, virker som hun blir litt sur hvis hun ikke klarer å sovne\ finne roen.. Dette varer Ca 15 min +\- før hun sovner. Det er kun om kvelden det er slik. På dagen sovner hun som regel fort i vogna.  I dag tror jeg d var litt varmt på rommet. Hun roet seg når jeg bytta dyna med et teppe.. Hva med deres babyer. Sovner de fort? Og griner de? Og når legger dere de? Jeg har begynt å legge henne 20.00-20.30 ca

Marcus gråter før han sovner på dagen. Vanskelig å få han til å sove selv om han er kjempe trøtt.
På kvelden er det litt forskjellig. Noen ganger må jeg legge meg sammen med han til han sovner, andre ganger sovner han selv.

Her legger jeg snuppa etter siste måltidet hun får på kvelden.. Det variere mellom halv åtte og halv ti.. Hun sovner som regel av seg selv uten no styr[:)]

PA er veldig flink! Han legger seg kl 19.30 når søstra legger seg... Då får han litt mat, så er det i seng. Må somregel stappe smokk 2- 3 gongar, så er det natt! [:)] Vaknar somregel 1 gong, ca 21/22 berre for litt påfyll, så søv han til kl 05.00 igjen.

Her har jeg hatt noen dager med unge som gråter før han sovner. I går fortalte Marius eventyr for ham og da roa han seg, men jeg tror kanskje det er denne varmen som gjør det. Stakkars de små, som ikke kan kle av og på seg selv, fikse bleier som er for stramme, ta seg en kald dusj o.l. [:o]. Vi må jo bare foreta kvalifiserte gjetninger til vi treffer blink[;)]

ORIGINAL: Jaggumeg

Her har jeg hatt noen dager med unge som gråter før han sovner. I går fortalte Marius eventyr for ham og da roa han seg, men jeg tror kanskje det er denne varmen som gjør det. Stakkars de små, som ikke kan kle av og på seg selv, fikse bleier som er for stramme, ta seg en kald dusj o.l. [:o]. Vi må jo bare foreta kvalifiserte gjetninger til vi treffer blink[;)]

Noen barn må rett og slett gråte seg i søvn for å finne roen. Mamma
sier at jeg var en av disse. Nyttet ikke å bysse å bære, jeg måtte suttre
og gråte litt så sovna jeg.

ORIGINAL: Astra

Noen barn må rett og slett gråte seg i søvn for å finne roen. Mamma
sier at jeg var en av disse. Nyttet ikke å bysse å bære, jeg måtte suttre
og gråte litt så sovna jeg.

Ja det er det jeg har misstenkt med Malin også..[8|] Fordi det er ikke noe "ta meg opp" skriking, hun er liksom i sin egen grineverden med øynene igjen..

hun gråter noen ganger, men det er sjeldet nå. hun legger seg kl 1900 (vi begynte med 2100 men hun har selv gradvis senket legge tiden til kl 1900) og sover til 0600-0700dagen etter spiser og sover igjen til ca 1030, men da sover hun kun 20 til 1t resten av dagen.

ORIGINAL: shina

hun gråter noen ganger, men det er sjeldet nå. hun legger seg kl 1900 (vi begynte med 2100 men hun har selv gradvis senket legge tiden til kl 1900) og sover til 0600-0700dagen etter spiser og sover igjen til ca 1030, men da sover hun kun 20 til 1t resten av dagen.

Hva mener du? med det?

at hun ikke sover mer en fra 20min max 1time fra kl 1030 til hun skal sove igjen kl 1900, tar bare en dupp på 10min her og der i løpet av dagen. men det er jo ikke rart hun er bare våken 7timer i døgnet.

ORIGINAL: shina

at hun ikke sover mer en fra 20min max 1time fra kl 1030 til hun skal sove igjen kl 1900, tar bare en dupp på 10min her og der i løpet av dagen. men det er jo ikke rart hun er bare våken 7timer i døgnet.

Aaah, okei. Stussa litt på om du mente at hun sov 20 til 1 time. SKjønte jo at det ikke kunne stemme, hehe[:D].

Back
Topp