Grinelus i dag

High_Voltage

Betatt av forumet
I dag er hormonene i slaget, får meg til å grine av de rareste ting. Ser et program om hvaler, hvor en gråhval mamma skal ta med seg sin 3 mnd gamle baby på en 5000 mil lang reise. Midt underveis blir de angrepet av en flokk spekkhoggere og de sliter ut ungen og dreper den så mammaen må dra resten av den lange veien alene...! :eek:

Skal nevnes at jeg gråter svært sjelden til vanlig, men i dag ble dette sterk kost.. :confused::p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er ikke plaget av hormoner og jeg griner nesten av å bare lese det du skriver. Takler ikke mamma og barn som blir adskilt i dyreverden :(

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Hehe, hormoner :p
Har grini av barnetv, sangen i Bolt filmen som gikk på lørdagskveld. . :p Begynte å tenke at jeg kanskje bar gravid da. . :p
app! Venter nr 3 :) 15.02

Kjenner meg igjen ja! På sommeravslutninga i bhg måtte jeg gjemme meg bak gubben da unga sang, så ikke alle skulle se at jeg sto å grein...

Tenkte jo å holde det hemmelig litt til ;)

---—–-
Nr 2 ventes 20.02.14

Griner mye jeg å

Har termin ca 22/23 februar

Sent from my iPad/iPhone using BV Forum mobile app

Man er litt ekstra følsom for tiden ja :p

Sent from my HTC One X

Jeg merker jeg har veldig kort lunte for tiden. Hehe. Ellers ikke så my grining nei.:p

Ja hormoner er ikke å spøke med! Hehe, var ei hissig bie i stad og gråten kom rett etter.. Ikke lett å ha hormoner i full sving sånn! :P

Hehe :) husker ei som begynte å grine av smash reklamen med han eskimoen som mista sjokoladen i isfiskehullet. Komisk i ettertid men gud så grusomt når det står på :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp