Grindseng på Jysk...

Horomonella

Gift med forumet
Skulle egentlig få ei grindseng med venninna mi, men nå har jeg spurt henne mange ganger om å få komme å se på den, og hun har ikke svart så nå tenkte jeg at jeg skulle stikke innom Jysk og kjøpe ei grindseng, for jeg såg de hadde ei helt vanlig hvit seng til 600kr. Og siden jeg allerede har grindseng, så blir ikke den jeg kjøper nå brukt så veldig lenge. Bare til småen begynner å bruke den andre senga si...

Er det noen av dere som har kjøpt denne senga? Som har noen erfaring med den? [:)]
Vil ikke kjøpe noe som detter sammen når jeg legger ungen opp i heller, og senga var jo ganske billig, så viss jeg får det jeg betaler for så er jo ikke det allverden[8D] [:D] 

Jeg ville heller sett på Ikea, der har de veldig fine grindsenger som ikke koster særlig mer enn den du har sett på Jysk, men på dem kan man ta av ene langsiden når barnet blir så stort at det klatrer ut selv, slik at man kan bruke sengen som "juniorseng" en stund til.

Denne skal vi ha: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70116002

Men denne helt enkle http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90115997 koster ikke mer enn 695,-

På bildene under ser man hvordan de blir uten den ene langsiden, synes det der var kjempesmart!!!!

De har desverre ikke IKEA her, må til Trondhjem eller Bergen og det er LAAAAANGT vekk her i fra (bor nært Ålesund..) [&o] 
Og tviler på det går så kjapt å få det levert at jeg får den før ungen kommer.. Også blir det jo veldig dyrt å få det levert på døra også.
Det med at man kan bruke sengen senere er jo kjempelurt da, men vi har ei grindseng som prinsessa skal flyttes over i etterhvert, så dette er bare for å ha ei billig seng i mellomtiden..

ville også sett et annet sted enn på jysk, de er ikke kjent for bra kvalitet..
en kollega av meg kjøpte barneseng og kommode der for en stund siden, og begge deler datt så og si ifra hverandre etter kort tid.. kan jo være tilfeldig, og sikkert ikke samme sengen som du har sett på, men har hørt mange som har vært misfornøyde med jysk.

essa den holde sikkert kjempe godt den.

Vi kjøpte seng til tonje på jysk for 3 år siden å den er like god enda. Sjøl om den er hoppa i å det som verre er..

ORIGINAL: Petra19

essa den holde sikkert kjempe godt den.

Vi kjøpte seng til tonje på jysk for 3 år siden å den er like god enda. Sjøl om den er hoppa i å det som verre er..

Ja den blir bare brukt dei 2-3 første mnd. likevel, og det er jo ikke akkurat det at en nyfødt bebis er så aktiv likevel[:)] Er ikke så mange andre billige alternativ i Ålesund liksom.. Skal jeg kjøpe seng på Babycomfort eller storken så må jeg vel ut med 1500-2000kr, og det syns jeg er litt mye for ei seng som blir brukt så lite..

jupp de vil jeg si. Blir litt vel dyrt å kjøpe ei der kun for ei lita tid
.  Kan no selge den når dere er ferdig med den .

Nei er ikkje noen andre billige plasser å kjøpe på her rundt . Blir litt dyrt å reise til trondheim kun for ei seng hehe

Hei du!
Hvist senga heter Nicolai,er det en kjempe seng! Kjøpte den til min første og skal nå bruke den til den som ligger i magen. Kan ta av siden på den også,så  senga kan brukes selv når at hun/han er færdig med sprinkelseng/grindseng. Den er meget kraftig og solid. Så hvist den heter Nicolai,så kan jeg anbefale den

Tror jeg hadde kjøpt den jeg, den er sikkert helt grei å bruke, hvis den hadde falt fra hverandre når babyen ligger i den, da hadde den nok ikke vært på markedet lengre.

ORIGINAL: Hebra

De har desverre ikke IKEA her, må til Trondhjem eller Bergen og det er LAAAAANGT vekk her i fra (bor nært Ålesund..) [&o] 
Og tviler på det går så kjapt å få det levert at jeg får den før ungen kommer.. Også blir det jo veldig dyrt å få det levert på døra også.
Det med at man kan bruke sengen senere er jo kjempelurt da, men vi har ei grindseng som prinsessa skal flyttes over i etterhvert, så dette er bare for å ha ei billig seng i mellomtiden..

Jeg har kjøpt hensvik senga på ikea og fikk den sendt med posten for kun kr 199,- tok 14 dager.

ORIGINAL: vivvi

Hei du!
Hvist senga heter Nicolai,er det en kjempe seng! Kjøpte den til min første og skal nå bruke den til den som ligger i magen. Kan ta av siden på den også,så  senga kan brukes selv når at hun/han er færdig med sprinkelseng/grindseng. Den er meget kraftig og solid. Så hvist den heter Nicolai,så kan jeg anbefale den

Jeg vet faktisk ikke hva den heter, bare såg den stod til utstilling forige uke når jeg var på jysk. Tenker jeg kjøper den uansett, men om det står Nicolai på den så er det jo et ekstra pluss da, for da vet jeg den er bra [:D] [:)] 

Jeg har mer positive erfaringer med varer fra Jysk enn Ikea for å si det sånn. Foretrekker egentlig å handle møbler og sånt på Skeidar eller Bohus eller lignende steder, men noen ganger er det jo greit med noe som er rimelig. Og da har vi handlet både på Jysk og Ikea noen ganger. Og jeg synes det meste fra Ikea bare er skrap som detter fra hverandre, særlig kommoder og ting med skuffer, de henger jo ikke sammen etter kort tid[:@] Men har god erfaring med det vi har kjøpt på jysk[:)] Så selvom jeg ikke kjenner til den grindsenga du har tenkt å kjøpe, er jeg helt sikker på at det er en grei seng!

Var innom jysk i dag,da spurte jeg om senga...Ingen fare med den jeg har i alle fall...da det snart er 3år siden jeg kjøpte den.Men det var som de sa at det behøver ikke å være noe feil med sengern.Men jeg ble litt betenkt ja[8|]

Back
Topp