Grind?

Lykkedokka

Glad i forumet
Jeg har funnet ut at jeg skal følge rådet til min venninne. Hun fikk ei lita jente for to uker siden, og på dagtid sover denne nydelige tulla i stuen på dagtid i en helt firkantet seng, eller lekegrind. Og på grunn av dette så våkner hun ikke av hver minste lille lyd. Det er jo veldig positivt da. Får man besøk blir det liksom ikke noe "hysj' ing" på gjestene heller.
En annen jeg kjenner er nemlig slik at hvis datteren sover så kan hun ikke ha besøk. Så jeg skal kjøpe en slik seng jeg og og ha den lille liggende i stua på dagtid, og sammen med oss på natten....
Gleder meg skikkelig allerede....[:D][:D][:D]
Noen andre som har tenkt løsninger enda????

Jeg brukte vugga i stua på dagtid,og sprinkelsenga om natta

Min første låg i vugga på stua og i eiga seng på rommet vårt om natta[:)]

Vi brukte vogna inne eller ute på dagtid og vogga inne hos oss på soverommet på natta[:)]
Vi gikk ikke stille i dørene på dagtid for å si det sånn[:D]
Men noen barn er visst veldig vare også har jeg hørt, selv om Tobias har sovet gjennom de meste.

Jeg skal kjøpe kurv for å ha på dagtid iallefall, så får vi se hva babyen skal sove i på natta [:D]

jeg har tekt og ha grin og noe av grunnen er at da blir ungen vant til å være grina fra den er liten.sleit veldig me å få ho lille te å være i grina..skal ha vuge på rome vårt om natta og sprinkel seng da banre blir støre[;)]

Her vil vi nok bruke vogna ute på dagtid,slik som vi gjorde med førstemann..
Er så sunt med friskluft mener jeg[:)]

Jeg har også tenkt vugge inne eller vogn ute på dagtid og så sprinkelseng på natten. (Har sååå lyst på Stokke sleepi!!)

Kusinen min sin lille prinsesse sover seg gjennnom støvsuging og faktisk sov hun seg gjennom en hel bryllupsfest!
Så tror på at man skal la den lille bli vant til lyder og litt ulike sovesteder.

Lykke til jenter - blir spennede å se om vi får det til;)

mange som sier det er unødvendig å bruke penger på vugge/kurv og bare ha sprinkelseng og bruke vogn om dagen, men tror nok jeg ikke kommer til å klare å la vær å kjøpe vugge, for de er så nydelige[:)]

Back
Topp