Grimstad/Arendal treff?

Marun1990

Forelsket i forumet
Var det noen fra Grimstad/Arendal (evt. omegn) her inne som hadde hatt lyst til treffes? Husker vi hadde en tråd for lenge siden, og da virket det som at det var en del:) var på "barseltreff" forrige fredag, men vi var bare to stykker og har på følelsen av at det ikke blir så mye ut av det. Hadde vært koselig å treffe noen forummødre:happy:
 
Jeg er med! :) var du på barseltreff på dømmesmoen? Jeg skulle egentlig, men skylder på ammetåka for jeg glemte det...
 
Kom gjerne med forslag om tid og sted:happy: jeg er ledig mandag, torsdag og fredag neste uke. Uken etter har jeg bare noe på onsdag:)
 
Er visst alt for glatt til å gå med vogn i dag uansett:( jaja, da ble det innedag.

Vet dere om en grei plass/barnevognvennlig kafé i Grimstad eller Arendal som vi kunne treffes første gangen? Kommer liksom ikke på noe:p
 
Er visst alt for glatt til å gå med vogn i dag uansett:( jaja, da ble det innedag.

Vet dere om en grei plass/barnevognvennlig kafé i Grimstad eller Arendal som vi kunne treffes første gangen? Kommer liksom ikke på noe:p
Vi var en del på platebaren i Grimstad sist permisjon. Enkelt å greit med vogner og slikt og følte oss velkommen der med små :)
 
Vi var en del på platebaren i Grimstad sist permisjon. Enkelt å greit med vogner og slikt og følte oss velkommen der med små :)

Tenkte bare om vi ble for mange barnevogner, men er ikke sikkert:) de har veldig god mat der i hvert fall:p
 
Blir ikke så lett da nei. Eldste min likte heller ikke vogna i begynnelsen, gikk seg heldigvis til og etterhvert var det kun vogna som gjaldt til soving på dagtid:)

Ja, håper det går seg til :) bare bæresele og bilstol oppå understellet til vogna som er godkjent foreløpig :p
 
Jeg har ikke vurdert kafeene i arendal med tanke på barnevogner enda siden jeg har fått barn først nå, må ta meg en runde og undersøke :) .kan gjerne møtes i grimstad også. bortreist i uke 8, iuke 9kan jeg på tirsdagen og uke 10har j ingen planer så langt :)
 
Småbarnstreff i Fevik misjonskirke den dagen :) vet ikke om arrangementet er åpent for alle, men prøv å søke det opp. Kanskje det kunne vært noe? :)
 

Vedlegg

  • IMG_0598.PNG
    IMG_0598.PNG
    796,3 KB · Visninger: 7
Småbarnstreff i Fevik misjonskirke den dagen :) vet ikke om arrangementet er åpent for alle, men prøv å søke det opp. Kanskje det kunne vært noe? :)

Kan dessverre ikke på det tidspunktet, men jo det er åpent for alle:) dumt at det krasjer med et annet treff jeg har takket ja til på tirsdager.
 
Kan dessverre ikke på det tidspunktet, men jo det er åpent for alle:) dumt at det krasjer med et annet treff jeg har takket ja til på tirsdager.
Åja, ja det var kjedelig.. men men :)
Er det en idé å skulle legge til hverandre på Facebook så vi vet hvem vi skal se etter når vi treffes eller? :p
 
Back
Topp