Grillmat

mamma09og10

Elsker forumet
Jeg lurer på hva dere spiser når dere griller?:)
Og har dere noen forslag/oppskrifter til noe utenom det vanlige som tilbehør til grillmat?[:)]
 
Laks i sølvfolie med rømme og grillkrydder inni.
 
Kalkun ostegrill fra provinge eller ka det heter.
Med en ny type potetsalat som herer pølsedigg. Og marinerte hvitløk. Ketchup og sennet. DEILIG
 
Alt mulig
 
Grillribbe
Sommerkoteletter
Kyllingfilet
Hamburgere
Biff
Fisk
Maiskolber
Nakkekoteletter
 
Noen ganger lager vi grillspyd og da har vi litt forskjellig kjøtt og grønnsaker på..
 
Jeg pleier å grille maiskolber og bakt potet jeg, noenganger marinert kylling grillspyd.. Er ikke så glad i pølser ogsånn.[:)]
 
Hvalkjøtt, laks, ørret...det meste av fisk.. elsker grilla
fisk...
ellers så grille æ mye grønnsaker i folie... grillspyd e poppis her..
Myyyyyyyye god grillmat ja =)
 
Her var det mye god mat ja[:)] får nesten vann i munnen av å lese..hihi:)
 
Back
Topp