Grillmat

Tussi2

Blir kjent med forumet
Heisann!

ENDELIG så har jo god-været kommet, og i den forbindelse så fikk vi veldig behov for å grille i kveld!
Så var det da selvfølgelig en bekjent som påstod at "nei, men det kan jo ikke du gjøre som er gravid. Grillmat er ikke bra for deg nå"
Er det tilfelle?? Må innrømme at jeg aldri har hørt om det før, og syntes det hørtes veldig rart ut. Så lenge ting blir gjennomstekt så må det vel være ok? Eller er det det at ting blir litt svidd osv?

En oppklaring her hadde vært strålende! Noen andre som vet mer enn meg?

Hilsen meg

Grill og kos deg du! Det skal jeg!

Jeg har aldri hørt at det ikke er bra.... og jeg er omgitt av en av de største 'graviditets-pysene' som finnes... Har hun turt å gjøre noe er det garantert trygt, hehe... og vi grillet mye sammen i fjor (riktignok grillet hun kyllingfileten sin i nærmere 15 minutter lengre enn noen av oss andre - som også hadde gjennomstekt kjøtt).

Takk jenter!

Begynner å bli litt sliten av disse "ekspertene" som finnes overalt... I forrige uke fikk jeg MASSE kjeft av en venn fordi jeg hadde malt to dørkarmer.. Jeg hadde alle viduer og dører oppe - lufta masse - hadde døra til soverommet lukket igjen osv. Altså - tok alle forhåndregler.. Allikevel fikk jeg høre at jeg var skikkelig uansvarlig og at det var helt forferdelig at jeg hadde malt i 15minutter... sukk.. (det mest komiske, var at hun som kjefta på meg, røyka 10røyk om dagen i hele sitt svangerskap.. Vet ikke om det er så mye bedre enn å male littegrann..)

Ja ja, nok om det!
Da blir det grilling i kveld i hvertfall!!

Nå har jeg kost meg med grillmat!!!
Det avr godt - og jeg skal gjøre dette mange ganger i løpet av sommeren!!!

Back
Topp