Buble Forumet er livet 21 Des 2010 #2 øøøh ja....hva driver de med?????[:'(] Ser på Karate kid jeg.....kongefilm[8D]
lille assa 75 Forumet er livet 21 Des 2010 #3 sniker litt fra September 2010... det er full forvirring på generel også nå er jeg så heldig at min mann jobber i TV 2 og er på jobb nå... ringte ham og spurte og dette var det jeg fikk vite: denne episoden gikk på Bliss i forje uke og er den episoden som skal sendes på TV 2 i dag... reklamen/promoen for dagens episode som ble send før var feil og viste neste ukes episode...
sniker litt fra September 2010... det er full forvirring på generel også nå er jeg så heldig at min mann jobber i TV 2 og er på jobb nå... ringte ham og spurte og dette var det jeg fikk vite: denne episoden gikk på Bliss i forje uke og er den episoden som skal sendes på TV 2 i dag... reklamen/promoen for dagens episode som ble send før var feil og viste neste ukes episode...
MeMyself Forumet er livet ❤️Mailykke 2022❤️ 21 Des 2010 #4 Flaks at jeg ikke så denne episoden forrige tirsdag da.. [8D]
M *MissMe* Gift med forumet 21 Des 2010 #5 [:'(][:'(] Flaks at vetla våkna og måtte ammes midt i greys i dag da...[8D]
mymmeline Betatt av forumet 22 Des 2010 #6 Vi blei forbanna kan du tro! Men er vel så mange som har klaga på at det gikk på Bliss under EM,at de bare måtte sende de på Tv2 igjen....[:@]
Vi blei forbanna kan du tro! Men er vel så mange som har klaga på at det gikk på Bliss under EM,at de bare måtte sende de på Tv2 igjen....[:@]
K Karsol Elsker forumet 22 Des 2010 #7 JA TAKK FOR DET FOR EG VAR EI AV DEI SOM VAR FORBANNA NÅR DEI SENDTE PÅ BLISS FORRIGE VEKE FOR DEN HAR EG IKKJE SÅ I GÅR KVELD VAR EG GLAD DA EG HØRTE DET VAR DEN EG GJEKK GLIPP AV HURRAAAAA
JA TAKK FOR DET FOR EG VAR EI AV DEI SOM VAR FORBANNA NÅR DEI SENDTE PÅ BLISS FORRIGE VEKE FOR DEN HAR EG IKKJE SÅ I GÅR KVELD VAR EG GLAD DA EG HØRTE DET VAR DEN EG GJEKK GLIPP AV HURRAAAAA
J #Jannicke# Elsker forumet 22 Des 2010 #8 Vart passe sur i går kveld ja [:@] Rigga meg til med snop i sofakroken,så måtte eg søren meg nøye meg med Numbers[:'(]
Vart passe sur i går kveld ja [:@] Rigga meg til med snop i sofakroken,så måtte eg søren meg nøye meg med Numbers[:'(]