Greys anatomy

lilyofthevaley

Glad i forumet
ååååh.. er det noen som ser Greys? Jeg er helt på knærne...
Har akkurat sett første episode etter jul... (på amerikansk tv) 

Sesong 8 episode 10... snuuuuuufs....

Det er en så nydelig skildring av relasjoner og verdier... jeg griner med lyd... uff... åsså sikkert litt hormonell også for tiden:)

ColgateSmile skrev:
Akkurat sett den nyeste episoden nå:) Kom noen tårer da ja :p

min mann sover stort sett på soffaen på denne tiden... (ja, nå var vell det kanskje i ti tiden eller noe da) men han bare "hva er det????" for jeg griner jo sånn.. ser episodene på pcen med headset:) hehehe.. men så.. jo, jeg ser greys.. aaaah, da så.. :) 

Jeg har ikke sett noe siden episoden som fokuserte på mennene ved sykehuset. Hater den veien de gikk med Meredith, syntes det var dårlig gjort

Noen som har lyst å oppdatere meg? Vil ikke se mer om det blir slutt mellom Meredith og McDreamy

Greys er et MUST i hverdagen....åja kommer ofte noen tårer her også, hormonell eller ikke hormonell - når griner jeg ganske lett og da :P:P Både når d gjelder glede og sorg :):)

Ja vi ser også! Og nå venter vi til de nyeste kommer. Abstinenser!!!!

Jeg også gråter og gråter og gråter...... OG gråter litt til! :D

har bare sett det som går i norge. når kommer sesong 8?? håper alt går bra med Meredith og McDreamy - det må det bare!!

Ida82 skrev:
Ja vi ser også! Og nå venter vi til de nyeste kommer. Abstinenser!!!!

Jeg også gråter og gråter og gråter...... OG gråter litt til! :D

første episode kom i går:) ser ut til at det kommer en i uken frem mot sommerfeiren.. men de har mange rare pauser i US som du vet:) så plutselig må man vente 14 dager.. grrr

Jaaa, er mitt emosjonelle utløp i hverdagen. Mannen får beskjed om at nå er det min tid og at jeg kommer til å gråte, så tar jeg på meg headset og ser den på Pcen :D

Jaaa, er mitt emosjonelle utløp i hverdagen. Mannen får beskjed om at nå er det min tid og at jeg kommer til å gråte, så tar jeg på meg headset og ser den på Pcen :D

Jeg ser bare det som går på Tv2, prøver å holde meg fra å se det på nettet.... Men ser der er mange som ser det på nette og tror det var mange som gråt av den første episoden, både gravide eller ikke;)

Men jeg er sååå nyskjerrig!! Er nok en stund ennå til det kommer på nye episoder i Norge enda.....

Har en herlig mann som fant Greys sesong 8 episode 10 til meg og i dag, har sett alle jeg, og episode 9 var allerede god!
Ingen tårer her, men de var der egentlig, men holdt meg stor og sterk fordi mannen min satt ved siden av, haha.

Anitata skrev:
Jeg ser bare det som går på Tv2, prøver å holde meg fra å se det på nettet.... Men ser der er mange som ser det på nette og tror det var mange som gråt av den første episoden, både gravide eller ikke;)

Men jeg er sååå nyskjerrig!! Er nok en stund ennå til det kommer på nye episoder i Norge enda.....

Ja, de kommer ikke før til høsten igjen:) Når det er pause der borte (US) hender det at jeg begynner på begynnelsen å ser alle sammen.. (flau)

Back
Topp